طراحی دفتر کار برای آژانس تبلیغاتی

طراحی دفتر کار، طراحی مدرن

طراحی دفتر کار برای آژانس تبلیغاتی

معماری: استودیوMeister Varma

موقعیت: Kochi, Kerala, India

مساحت: ۳۶۰۰٫۰ ft۲

سال: ۲۰۱۷

عکاس:  Vishnu Raj

دراین بخش به معرفی طراحی داخلی یک آژانس تبلیغاتی می پردازیم. از آن جا که افراد بیش تر زمان خود را در محیط کار می گذرانند صاحبان آن قصد دارند تا دفتر و خانه خود را یکی کنند. بنابراین طراحی داخلی آن به طراحی یک خانه نزدیک است.

در قسمت بیرونی، عملکردهای عمومی / خصوصی به صورت بصری از طریق سطوح گچی و رنگی از هم جدا می شوند. اکر قرمز دیواره ها از لوگوی شرکت الهام گرفته است. برای پوشش بالکن ها در دو طبقه ازسطح ساختمان فراتر رفته و به صورت حجم برجسته نمای جالبی را ایجاد کرده است که با  بتن سطحش پوشیده شده است و از گیاهان نیز برای تکمیل فضا استفاده کرده است. یکی از نکات جالب توجه این است که طراح گیاهان طبیعی را در فضای داخلی به کار برده است و فضا را مطبوع و دلنشین ساخته است. برای پوشش دیواره ها نیز طراح بتن انتخاب کرده است.

در ادامه با تصاویر خط معمار را همراهی  کنید.

طراحی دفتر کار، طراحی مدرن طراحی دفتر کار، طراحی مدرن طراحی دفتر کار، طراحی مدرن طراحی دفتر کار، طراحی مدرن طراحی دفتر کار، طراحی مدرن طراحی دفتر کار، طراحی مدرن طراحی دفتر کار، طراحی مدرن طراحی دفتر کار، طراحی مدرنطراحی دفتر کار، طراحی مدرن طراحی دفتر کار، طراحی مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع : archdaily

تعداد بازدید: 765

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *