طراحی کافی شاپ و بار به همراه طراحی کانتر خاص

طراحی کافی شاپ،طراحی کافه،دیزاین کافه،دیزاین کافه بار،دکوراسیون کافی شاپ

طراحی کافی شاپ و بار به همراه طراحی کانتر خاص

در این قسمت قصد داریم نگاهی به طراحی یک کافه و بار در شهر پریستا در کشور کوزو بیاندازیم. این کافه و بار Barrio B نام دارد و یکی از قدیمی ترین کافی شاپ شهر پریستا است. این کافه قدمتی در حدود ۲۵ سال دارد. کار طراحی این کافه در واقع بازسازی کافه قبلی بوده است. دکوراسیون قبلی کافه چوب بود و فضا بطور کامل با چوب کار شده بود. با وجود حس خوش آمد گویانه، تصمیم بر دیزاین مجدد کافه و تبدیل فضای کافه به یک فضای مدرن گرفته شد.

این طراحی توسط گروه معماری Ardi CC صورت گرفته است. سبک طراحی همانطور که گفته شد، مدرن و البته صنعتی است. تم طراحی فضا، تاریک است و از متریال های با رنگ های تیره در کافه استفاده شده است. همچنین، از گیاهان به خوبی در بخش های رستوران این کافه بار استفاده شده است و طراوات خاصی در عین تاریک بودن فضا، در کافه جریان دارد.

علاوه بر طراحی داخلی این کافه، کانتر اصلی نیز با یک حجم خاص ساخته شده است که کاراکتر و ماهیت جدید کافه را به خوبی به مراجعین منعکس می کند.

طراحی کافی شاپ،طراحی کافه،دیزاین کافه،دیزاین کافه بار،دکوراسیون کافی شاپ طراحی کافی شاپ،طراحی کافه،دیزاین کافه،دیزاین کافه بار،دکوراسیون کافی شاپ طراحی کافی شاپ،طراحی کافه،دیزاین کافه،دیزاین کافه بار،دکوراسیون کافی شاپ طراحی کافی شاپ،طراحی کافه،دیزاین کافه،دیزاین کافه بار،دکوراسیون کافی شاپ طراحی کافی شاپ،طراحی کافه،دیزاین کافه،دیزاین کافه بار،دکوراسیون کافی شاپ طراحی کافی شاپ،طراحی کافه،دیزاین کافه،دیزاین کافه بار،دکوراسیون کافی شاپ طراحی کافی شاپ،طراحی کافه،دیزاین کافه،دیزاین کافه بار،دکوراسیون کافی شاپ طراحی کافی شاپ،طراحی کافه،دیزاین کافه،دیزاین کافه بار،دکوراسیون کافی شاپ

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,863

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *