طراحی و بازسازی کافی شاپ با تنوع متریال

طراحی و بازسازی کافی شاپ با تنوع متریال

طراحی و بازسازی کافی شاپ با تنوع متریال

طراحی و بازسازی کافی شاپ با تنوع متریال عنوان مقاله مورد معرفی این بخش می باشد. این کافه بازسازی شده در کشور اکراین می باشد. متریال های متنوع استفاده شده به صورت مدرن در این کافه جذابیت و فضایی راحت و متنوع ایجاد کرده است. در ادامه به شرح این پروژه طراحی داخلی خواهیم پرداخت.

مفهوم

جایی که هندسه سخت (سیاه) با بی دقتی، صاف، براق و سفید (شیر) ترکیب می شود، جایی که باریستا و فولاد ضد زنگ موضوع حرفه ای بودن را بر عهده دارند و اجتماعاتی پیرامون همه اینها شکل می گیرد. کجا می توانید در یک بار بنشینید، جایی که می توانید به طور تصادفی یک دیالوگ را شروع کنید زیرا در همان میزی نشسته اید که در کل فضا نفوذ کرده است.

روند طراحی

 طراحان نام کافی شاپ “Black&Milk” را با مفهوم سازی از سه بخش آن طراحی و جدا کرده اند.

  • مشکی: مانند سیاه – سختگیر، تجاری، شفاف، حرفه ای، برای کیفیت.
  • شیر:  مانند شیر – خالص، دست نخورده، سفید، براق، بازیگوش از دوران کودکی.
  • & : متحد می شود و جامعه ای را در اطراف خود ایجاد می کند.

آن ها با پیپت پر از شیر طرح های مختلفی را روی لیوان نقاشی کرده اند. یکی از طرح هایی که به همراه مشتریان انتخاب شده است و آن را نهایی کرده اند، تحقق ایده میزی که از شیر و سطح حرفه ای فولاد ضد زنگ الهام گرفته و ترسیم شده است.

کافی شاپ DESIGN Black & Milk

چیدمان به گونه ای سازماندهی شده است که صف قهوه می تواند در ظرف جمع شود، زوج ها می توانند بیایند و مقابل یکدیگر بنشینند، همچنین مکان هایی مشرف به پنجره، و همچنین رومیزی به یک شرکت بزرگ اجازه می دهد تا در یک دایره جمع شوند. از آینه ای که نوار ال ای دی وجود دارد یک کمربند بیرون زده درست شده است که به پایین و بالا می تابد و به این ترتیب نور اصلی کافی شاپ است.

آینه مخصوصاً زیر سطح متوسط سر پایین آمده است تا افراد بتوانند عکس بدون چهره انجام دهند. ارتفاع میز طوری انتخاب می شود که فرود راحت باشد و فرد روی میز ابری شود. ارتفاع میز برای نوشیدن قهوه و کار با لپ تاپ مناسب است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی و بازسازی کافی شاپ با تنوع متریال دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: homeworlddesign

تعداد بازدید: 213

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *