طراحی داخلی مهد کودک، ایجاد فضای آموزشی پیشرفته برای کودکان

طراحی مهدکودک مدرن

طراحی داخلی مهد کودک، ایجاد فضای آموزشی پیشرفته برای کودکان

استودیو Roar در دبی به طراحی داخلی مهدکودکی پرداخته که سعی در ایجاد فضای آموشی پیشرفته برای کودکان داشتند. این مهد کودک فناوری های یکپارچه، برای تشویق و ترغیب بازی های پرجنب و جوش را به طوربرجسته، نمایش می دهد. همچنین قصد دارد تا برنامه نویسی کامپیوتر را نیز به آن ها آموزش دهد.

به عنوان بخشی از برنامه ، این مهدکودک قرار است نمونه اولیه فضای آموزشی باشد که سبک سنتی آموزش، در آن از میان می رود . به گونه ای دیگر می توان گفت که در این فضا دیگر خواندن و محاسبات آموزش داده نمی شود و در عوض با چالش معاصر دیگر« آماده سازی کودکان برای شغلی که هنوز وجود ندارد»، روبرو می شوند. بر اساس خواسته مدیر مهدکودک، پیشنهاد دادند که موانع میان کودکان و معلمان برداشته شود و به دنبال جایگزینی با یک محیط جمعی و سیال باشند.

یکی از راه هایی که این نظریه را به اجرا می رساند، این بود که از ایجاد کلاس های سنتی بپرهیزند و در عوض کارگاه های آموزشی ایجاد کنند. این فضاها مناسب و سازگار با سبک های مختلف آموزشی می باشند. به علاوه پروژه دارای ۴ رکن اصلی می باشد: ۱. راهبردی بودن ۲. با انرژی و پوزیتیو بودن ۳. علوم پیشرفته و هوش مصنوعی ۴. تکنولوژی و برنامه نویسی می باشد که در تمامی جوانب طراحی درنظر گرفته شده است.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.طراحی مهدکودک مدرن طراحی مهدکودک مدرن طراحی مهدکودک مدرن طراحی مهدکودک مدرن طراحی مهدکودک مدرن طراحی مهدکودک مدرن طراحی مهدکودک مدرنتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Dezeen

تعداد بازدید: 892

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *