طراحی مزون لباس عروس ، ترکیب رنگی صورتی کرم

طراحی مزون لباس عروس

طراحی مزون لباس عروس ، ترکیب رنگی صورتی کرم

یکی از سیاست های کلی ما در وب سایت خط معمار بر این اساس استوار است که فضاهای با کاربری مختلف را مورد بررسی قرار دهیم و در همین راستا در این بخش قصد داریم به طراحی داخلی فروشگاه ای بپردازیم که تا کنون مورد بررسی قرار نگرفته است. در این مطلب طراحی مزون لباس عروس با نام I AM YOURS را مورد بازبینی قرار خواهیم داد.

این فروشگاه در در شهر هامبورگ در کشور آلمان واقع شده است و طراحی داخلی آن توسط استودیو Studio Huber صورت گرفته است. اگر به عنوان طراح در حال دیزاین مزون یا فروشگاه لباس عروس هستید و یا مالک مزونی هستید و قصد دارید در فروشگاه خود تغییرانی اعمال نموده و طراحی آن را به روز رسانی نمایید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ی این مطلب و مشاهده تصاویر را از دست ندهید.

در این مزون، طراحان لطافت و ظرافتی که برای یک عروس مد نظر است را به عنوان کانسپت در نظر گرفته اند و بر مبنای این روح لطافت، طرح خود را بسط داده اند. نکته ای که برای کارفرما در این فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، ایجاد فضایی گرم و دلنشین برای مشتریان بوده است. بنابراین با این دو ویژگی طراحان اقدام به طراحی نموده اند.

اگر به رنگ های فروشگاه نگاهی بیاندازید، خواهید دید که دو رنگ صورتی و کرم رنگ های اصلی بکار گرفته شده در فضا هستند. رنگ صورتی، نشانه لطافت و ظرافت و رنگ کرم در ترکیب به رنگ صورتی، کمک به ایجاد فضایی گرم نموده است. بنابراین این دو رنگ را می توان به عنوان یک ترکیب مناسب و کارآمد برای فضایی با چنین ویژگی ها در نظر داشت.

از سوی دیگر، تیم طراحی چند المان دیگر را با هدف و منظور خاصی مورد استفاده قرار داده است. به عنوان مثال، ویترین های فروشگاه با چارچوب فلزی با ظرفت بالا و صفحه ای از جنس سنگ مرمر با رگه های درشت کار شده است. آهن متریال ظریفی نیست اما می توان آن را به نحوی بکارگرفت که نقش مخالفی را بازی کند. اتفاقی که در این فروشگاه افتاده است. از سوی دیگر، برای ایجاد کمی حس لوکس بودن در فضا، طراحان از سنگ مرمر کمک گرفته اند. اما به این دلیل که قرار بر این نبوده که فضا تم لاکچری داشته باشد، اندازه استفاده از سنگ مرمر، کنترل شده و در مقیاس بسیار کوچکی بکار گرفته شده است.

تمام ظرافت هایی که در این طرح می بینید، برای رسیدن به آنچه طراحی مزون لباس عروس است، صورت گرفته و می توان گفت طراحان با رویکردهایی که پیش از طراحی در نظر داشته اند، به خوبی از عهده مسئولیت خود بر آمده اند.

در ادامه سخن را کوتاه و دعوت می کنیم تصاویر این مزون و فروشگاه لباس عروس را مشاهده نمایید.

طراحی مزون لباس عروس طراحی مزون لباس عروس طراحی مزون لباس عروس طراحی مزون لباس عروس طراحی مزون لباس عروس طراحی مزون لباس عروس طراحی مزون لباس عروس

طراحی مزون لباس عروس

در این مطلب به بررسی طراحی مزون لباس عروس در شهر هامبورگ آلمان پرداختیم. اگر در رابطه با طراحی انجام شده، کانسپت طرح و … ایده یا نظر متفاوتی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر نظرات خود را با ما و سایر معماران در میان بگذارید.

 

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,567

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *