طراحی داخلی منزل، خلق فضایی آرامش بخش

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی منزل، خلق فضایی آرامش بخش

آپارتمان مورد بررسی در این بخش، به گونه ای طراحی شده است که اولین چیزی که بعد از مشاهده آن حس خواهید کرد، حس آرامش است. نکته ی اولی که در بررسی این آپارتمان بدان باید اشاره نمود، استفاده از سبک طراحی مدرن است. در فضای نشیمن و اتاق خواب، پنجره های بزرگ تدارک دیده شده است که برای استفاده از نور طبیعی در طول روز و همینطور استفاده از منظره ی بیرون، در طراحی گنجانده شده است.

نکته ی شاخص دیگری که حتما شما نیز به آن توجه نموده اید، استفاده از رنگ های خنثی در فضا است. رنگ غالب مورد استفاده در این منزل مسکونی، سفید است. در کنار این رنگ، رنگ خاکستری نیز روی مبلمان و دکوراسیون فضا مورد استفاده قرار گرفته است. برای ایجاد تعادل و بالانس رنگ و انرژی، از بافت چوب برای کفپوش و دیوارکوب استفاده شده است که البته چوب مورد استفاده قرار گرفته است، بسیار کم رنگ است تا فضا را دچار انرژی زیادی نکند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر بخش های مختلف این فضای مسکونی را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,110

۱ دیدگاه

  1. پی جی ما گفت:

    مقاله جالب و مفیدی بود ممنون . به وبسایت ماهم سر بزنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *