طراحی فضایی مدرن با ترکیب سیاه و سفید

طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید

طراحی فضایی مدرن با ترکیب سیاه و سفید

این پروژه شامل طراحی داخلی فضایی امروزی و مدرن با ترکیب سیاه و سفید می باشد که برای زوجی جوان و فرزند آن ها طراحی شده است. طراح و کارفرما دوستان قدیمی هستند، بنابراین از همان ابتدا هدف اصلی برای طراح  واضح و روشن بود. او قرار بود با ترکیب رنگ های سیاه و سفید و برخی رنگ های روشن فضایی پرانرژی و زیبا ایجاد کند. این آپارتمان به مساحت ۱۴۳ متر مربع می باشد. بیش ترین فضاهای کاربردی در طبقه پایینی قرار دارد و بخش بالایی خانه فضای کاری، سرویس بهداشتی و تراس قرار دارد. 

یکی از ویژگی های اصلی آپارتمان راه پله آبی رنگ با نرده های شیشه ای بود که مانند یک مجسمه ای در نقطه کانونی فضا عمل می کرد. در مشکی رنگ به طرف فضای عمومی آپارتمان باز می شد و شامل بخش هایی چون آشپزخانه، سالن نشیمن و فضای غذاخوری بود. آشپزخانه مابین فضای نشیمن و راه پله قرار گرفته است. مانند سایر فضای این خانه طراح در آشپزخانه نیز ترکیب دو رنگ سیاه و سفید استفاده کرده است.

در اتاق خواب اصلی یکی از دیواره ها با تصویری با بافت آبی پوشیده شده که پس زمینه ای زیبا برای تخت خواب بوجود آورده است. ما شاهد دو اتاق خواب دیگر نیز هستیم که یکی از آن ها برای اتاق کودک و دیگری به عنوان اتاق بازی او در نظر گرفته شده بود. درهر دو اتاق از رنگ های روشن استفاده شده بود تا فضایی آرام را کودک ایجادشود.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید طراحی داخلی مدرن با ترکیب سیاه و سفید

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homeadore

تعداد بازدید: 414

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *