طراحی غرفه شرکت Effebi در نمایشگاه Euroshop 2017

طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه شرکت Effebi در نمایشگاه Euroshop 2017 –

طراحی غرفه یکی از آن موضوعاتی است که شاید به هر شرکت معماری و یا هر معماری پیشنهاد شود. از آنجایی که نمایشگاه های زیادی سالانه در سرتاسر دنیا برگزار می شوند، همیشه بازار طراحی غرفه داغ است. شرکت های کارفرما، همواره به دنبال طراحی غرفه هایی هستند که از نظر کاراکتر و شخصیت، منطبق با برند آنها باشد و از طرف دیگر از نظر هزینه نیز، بهینه ترین حالت ممکن را مد نظر دارند. چه در طراحی و چه در اجرای غرفه.

ما در وب سایت خط معمار، در گذشته و حال، سعی کرده ایم به طراحی غرفه های شاخص در نمایشگاه های مختلف بپردازیم و آنها را بررسی کنیم. هدف از این کار نیز، ارائه ی نمونه های متفاوت از طراحی بوده است تا طراحانی که به دنبال ایده برای طراحی هستندف بتوانند نمونه ها را مشاهده و بررسی و در صورت نیاز، ایده بگیرند.

غرفه ای که در این بخش قصد داریم نگاهی به آن باندازیم، غرفه ی شرکت Effebi در نمایشگاه Euroshop 2017 است که چندی پیش در شهر دوسلدورف آلمان برگزار شد. طراحی و اجرای این غرفه توسط گروه معماری Studio_ A+D صورت پذیرفته است. سبک مورد استفاده در طراحی این غرفه مدولار و تا حدودی پارامتریک است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر طراحی این غرفه را مشاهده نمایید.

طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه،اجرای غرفه،غرفه نمایشگاهی،ساخت غرفه نمایشگاهی

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,534

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *