دکوراسیون آپارتمان، ترکیب فوق العاده متریال چوبی و پالت مونوکروم

دکوراسیون داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون آپارتمان، ترکیب فوق العاده متریال چوبی و پالت مونوکروم

آنچه در این بخش خط معمار قصد دارد تا به آن بپردازد، دکوراسیون آپارتمان مدرن با سبک دلنشین و امروزی صنعتی است. استودیو IDwhite در این پروژه سعی کرده تا کانسپتی بی نظیر از ترکیب متریال چوبی و پالت مونوکروم ایجاد کند. این آپارتمان به مساحت ۶۴ مترمربع دارای فضای داخلی با پلان باز و یک اتاق خواب در نیم طبقه بالا می باشد. در طی بازسازی پروژه دیواره های بتنی و پنجره ها دست نخورده باقی ماندند و در ترکیب با سایر دیواره های سفید و مبلمان مدرن قرار گرفتند.

طراح برای جدا ساختن سالن نشیمن از آشپزخانه یک جزیره قرار داده که به عنوان میز غذاخوری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در آشپزخانه کابینت های چوبی بالای میز غذاخوری به تکمیل فضا می پردازد. این کابینت ها در تضاد با رنگ سیاه سایر بخش های کابینت می باشد و حسی از سبک مینیمال را به مخاطب القا می کند. در پشت فضای آشپزخانه سرویس بهداشتی قرار دارد. در مجاور سالن نشیمن نیز راه پله شیشه ای را مشاهده می کنیم که به سمت اتاق خواب هدایت می کند. در اتاق خواب پرده سفید رنگ در تضاد با دیواره چوبی تیره پشت تخت خواب می باشد. 

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می کند.

دکوراسیون داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی آپارتمان، سبک صنعتی در دکوراسیون داخلی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Contemporist

تعداد بازدید: 931

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *