ویلایی هندسی با نمای بیرونی قدرتمند، طراحی داخلی متحرک

 ویلایی هندسی با نمای بیرونی قدرتمند، طراحی داخلی متحرک

طراحی معماری و دکوراسیون داخلی ویلا

 ویلایی هندسی با نمای بیرونی قدرتمند، طراحی داخلی متحرک

 

شرح پروژه:

معماری هندسی، فضاهای حجاری شده، و استفاده از مصالح تصفیه شده در سایه های ماسه، خاک و سنگ، خانه را با حس آرامش و گرما خیس می کند. سایه های خنثی در سراسر صحنه را برای یک بازی زیبا از نور و سایه آماده می کند. توسعه مفهوم پروژه دو ماه طول کشید. شکل نامنظم طرح روند برنامه ریزی را با چالش مواجه کرد، طرح به شکل ذوزنقه است، با نمای باریک و پشتی که سه برابر پهن تر است، پس از مطالعه عمیق طرح، طرح هایی ایجاد شده است و راه بهینه برای جلو بود. برای ایجاد ساختاری که در چین‌ های فراوانی که به تدریج در یک جریان هماهنگ باز می‌ شود، بدون اینکه برای چشم آشکار باشد، نمای جلویی باریک و یک‌ بعدی است و با حرکت بیشتر در امتداد ملک باز می‌ شود تا فضا و ابعاد اضافی نمایان شود.

در بالاترین نقطه خود، این سازه قدرتمند در ارتفاع هفت متری قرار دارد و توسط یک سایبان به شکل هندسی پوشیده شده است که به طور ارگانیک آن را احاطه کرده و بخش های مختلف آن را به هم نزدیک می کند. مواد بادوام مانند چوب و نمای روکش سنگی در فضای داخلی ادامه یافته و پیوند ایجاد شده بین تم طراحی داخلی و خارجی را محکم می کند. جریان طبیعی طرح در داخل ملک ادامه دارد، با یک پلکان تندیس‌شده و چشمگیر که به سطح اتاق خواب منتهی می‌شود.

مانند بسیاری دیگر از ویژگی های شگفت انگیز در این ملک، راه پله نیز محصول میل به ادغام بین اشکال هندسی و آمورفیک است. ما می خواستیم یک ویژگی جذاب، سکسی، منحنی و زنانه ایجاد کنیم و برای ایجاد آن از یک ساختار آهنی استفاده کردیم که توسط یک هنرمند جوشکار در محل جوش داده شده و به پایان رسید. ظاهر حجاری شده از ویژگی. همانند دیوارها، راه پله با گچ معدنی-سیمانی رنگ ماسه ای پوشیده شده بود، با نمای طبیعی از بتن و سنگ که به زیبایی با مواد طبیعی مختلف موجود در فضا مانند سنگ و چوب ترکیب می شود.

همان بتن مورد استفاده برای روکش فلزی نقش مهمی در ایجاد فضای مینیمالیستی مدیترانه ای در سراسر خانه دارد. ما در مورد ترکیب مواد طبیعی و طبیعی در سطح زمین برای حمایت از مفهوم طراحی دقیق بودیم. سنگ تراورتن که به عنوان کفپوش، به عنوان روکش دیوار برقی در سالن و به عنوان میز کار، و همچنین سنگ های آبی و بلوط وحشی استفاده می شد. بافت‌های طبیعی و رنگ‌های خنثی به ساختار معماری، روشنایی و نور طبیعی روز اجازه می‌دهند در مرکز قرار گیرند – آنها با هم فضا را به فضایی بسیار قدرتمند تبدیل می‌کنند بدون اینکه به آرامش، تمیزی و احساس کم‌آرام شدن آسیب برسانند.

سطح همکف شامل سالن، ناهارخوری و آشپزخانه است که همگی مشرف به باغی آراسته با شکوه و عظمت از پنجره‌های بزرگ فرانسوی هستند. این سطح همچنین شامل یک سوئیت مهمان، توالت مهمان، و یک اتاق ابزار است. اتاق خواب ها از فضای سر دوتایی برخوردار هستند که با نمای خنثی مشخص می شود و ظاهری آرام به آن می دهد. سقف از جنس چوب مصنوعی با استفاده از تخته های سیمانی رنگ آمیزی شده با تکنیکی منحصر به فرد، به ظاهر طبیعی اتاق خواب ها می افزاید.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از پروژه ویلای Dorit Sela دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 521

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *