طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن Luxmed

طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن

طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن Luxmed

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به بررسی طراحی داخلی کلینیک پزشکی بپردازیم. این کلینیک در شهر ورشو، پایتخت کشور لهستان قرار گرفته و بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است. معماری داخلی توسط استودیو Pracownia Projektowa Artur Adamiec صورت گرفته است.

اگر نگاهی به فضاهای مختلف نظیر رسپشن، فضای انتظار، اتاق پزشک و … بیاندازیم، فضایی ساده را مشاهده می کنیم که بر اساس کارآمدی طراحی شده است. بزرگترین و تنها عنصر دکوراتیو در این کلینیک، سقف کاذب است که در بخش های مختلف به شکلی که مشاهده می نمایید کار شده است. سقفی با تکه های پازل مانند جدا از هم که حس تعلیق را به بیننده منتقل می کنند.

اگر به عنوان یک طراح قصد طراحی فضایی مشابه را دارید، پشینهاد می کنیم ایده های ارائه شده در طراحی این فضای درمانی را از دست ندهید. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن طراحی داخلی کلینیک پزشکی مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,131

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *