دکوراسیون مدرن خانه سفید، شرکت طراحی مدام

دکوراسیون مدرن خانه های تهران

معماری: استودیو مدام

معماران مسئول: ساناز قائم مقامی، مجتبی محمد ظاهری

موقعیت: ایران، تهران

تیم طراحی: فرزانه نوروزی، پرتو هدایتی، نارینه داودیان، نیلوفر مرادی، آراز اسماعیلیان

مساحت: ۳۰۰ مترمربع

عکاس: استودیو دید، علی دقیق

مدیر اجرای پروژه: روزبه افتتاحی

سال: ۱۳۹۷

شرح پروژه از زبان معمار

در این بخش در خط معمار قصد داریم تا نمونه ای از دکوراسیون خانه های مدرن تهران را برای شما به اشتراک بگذاریم که توسط شرکت طراحی مدام طراحی و به اجرا در آمده است. این دفتر معماری مجموعه ای از طراحان و متخصصان پویا، خلاق و جوان می باشد که در سال های اخیر پروژه های متعددی را در زمینه معماری و طراحی داخلی طراحی و اجرا کرده است. در بخش های گذشته نمونه های متعددی از پروژه های این دفتر معماری را برای شما به اشتراک گذاشتیم. در این بخش نیز قصد داریم تا نمونه ای بی نظیر از آثار این مجموعه را برای شما به اشتراک بگذاریم. پروژه “خانه سفید” به دنبال ایجاد تغییر در ماهیت و ذات فیزیکی خانه بود. به علاوه این پروژه تلاشی برای بهره مندی نسل های آینده است تا بتوانند از زندگی خود در آن لذت ببرند. روند طراحی در پروژه خانه سفید تلاشی است برای ایجاد گفتگو با نسلی که تمام چیزهایی که متعلق به گذشته این خانه است را نفی می کند، چیزهایی مانند:

کاربری و عملکردها، سازماندهی ها، چیدمان ها، دسترسی ها و  همچنین منابع نوری.

تمامی عناصر ضروری در طی روند بازساری بدون تغییر حفظ گشت و هر آنچه که باید عوض می شد، تغییر یافت. ساخت اولیه این خانه در دهه ۶۰ برای خانواده ای چهار نفره صورت گرفته بود. آخرین بازسازی این خانه در اواخر دهه نود برای خانواده ای یک نفره انجام شد. فضای اولیه خانه پیش از بازسازی، مجموعه ای با عملکردهای مختلف و با کیفیت فضایی در پلانی پیچیده بود، این در حالی است که بازسازی اخیر در نهایت سادگی شکل گرفت. خانه ای برای ارتباطات مداوم انسان، فضایی انتزاعی و کافی با نقاط رنگی کوچک در پس زمینه ای ساده و خالی.

در ادامه با دیدن تصاویر دکوراسیون مدرن خانه های تهران خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دنبال ایجاد تغییر در ماهیت و ذات فیزیکی خانه بود. دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهراندکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران دکوراسیون مدرن خانه های تهران

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

در این بخش به دکوراسیون مدرن خانه های تهران پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 1,252

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *