طراحی داخلی کلینیک درمانی، کلینیک  Miyake 

طراحی داخلی کلینیک درمانی

طراحی داخلی کلینیک درمانی، کلینیک  Miyake 

آن چه در این بخش قصد پرداختن به آن را داریم طراحی داخلی کلینیک درمانی می باشد. گروه معماری Betty Birger  در  برزیل پروژه های متعدد طراحی داخلی کلینیک و بیمارستان را از خود به جای گذاشته است که در میان آن ها به شرح طراحی داخلی کلینیک پوست Miyake می پردازیم. در بخش های گذشته خط معمار پروژه های متعددی و در عین حال منحصر به فردی را از طراحی داخلی کلینیک های درمانی برای شما به اشتراک گذاشت. شما می توانید از طریق لینک زیر به برخی از آن ها دست یابید:

طراحی داخلی کلینیک پزشکی، ایجاد فضایی یکپارچه

طراحی کلینیک درمانی، ترکیبی از سبک های معماری

در مرکز کف سالن یک حجم شفاف سفید شیشه ای قرار داده شده است. از بخش رسیپشن در یک باکس شیشه ای جاسازی شده است، بیماران به سالن انتظار که یک فضای بزرگ و دلچسبی است دسترسی پیدا می کنند. نوع چیدمان مبلمان در فضا به گونه ای است که آن جا را تبدیل به یک سالن کنفرانس کوچک کرده و پزشک دوره ها و سخنرانی های خود را در آن جا نیز برگزار می کند. بیماران از طریق یک درب شیشه ای اتوماتیک، به بخش ها و اتاق های درمانی می توانند وارد شوند. راهرو های موجود در این کلینیک با استفاده از نورپردازی خطی روشن می شود. این نوار نوری علاوه بر رسم یک جریان، یک زبان فناوری را نیز به ارمغان می آورد و به لیزر نیز اشاره می کند که به عنوان یکی از عناصر اساسی درمان در این کلینیک کاربرد دارد.

دفاتر در اتاق های ویژه ی یکپارچه ای قرار گرفته اند که Flebosuite نام دارد که مجهز به متد CLaCS برای تشخیص و درمان عروق می باشد. تکنیک های توسعه یافته در کلینیک، علاقه پزشکان را در بین المللی افزایش می دهد، بنابراین فضاها برای پذیرش همکار جهت دوره های مختلف می باشند. دفتر شخصی پزشک یک فضای منسجم و یکپارچه ای می باشد که کتابخانه کوچکی را در خود جای داده است و دارای پارتیشن های شیشه ای می باشد که امکان یادداشت برداری در جلسات را فراهم می آورد.

در ادامه خط معمار شمارا به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

طراحی داخلی کلینیک درمانی طراحی داخلی کلینیک درمانی طراحی داخلی کلینیک درمانی طراحی داخلی کلینیک درمانی طراحی داخلی کلینیک درمانی طراحی داخلی کلینیک درمانی طراحی داخلی کلینیک درمانی طراحی داخلی کلینیک درمانی طراحی داخلی کلینیک درمانی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Healthcaresnapshot

تعداد بازدید: 1,192

۱ دیدگاه

  1. jannatmakan گفت:

    از وقتی که برای نوشتن این پست گذاشتید از شما تشکر میکنم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *