طراحی داخلی فست فود به سبک صنعتی

طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود

طراحی داخلی فست فود به سبک صنعتی

این روزها در فضای اینترنت هر طرف که سر بچرخانید به سبک صنعتی بر خواهید خورد. این سبک را می توان برنده ی این دوره از تاریخ در میان سبک های معماری برای فضاهای داخلی دانست. سبک صنعتی، کمی خشن و سرد است. متریال های بکار گرفته شده در این سبک هم همراه با این ویژگی، سرد و خشن هستند. اما طراحان می کوشند تا با اضافه کردن کمی حس لطافت، کمی گرما و کمی ویژگی های سبک مدرن به این سبک، سبکی تلفیقی، تحمل پذیر و دلکش بسازند. از این رو، در معماری امروزه دنیا، در فضاهای تجاری و خدماتی، بسیار شاهد استفاده از این سبک تلفیقی هستیم.

با این مقدمه کوتاه، قصد داریم نظر شما را به طراحی داخلی رستوران یا به عبارت صحیح تر رستوران عرضه فست فود در  شهر پوزنان کشور لهستان جلب می کنیم. این رستوران با همین سبک تلفیقی طراحی شده است. کمی سرد، کمی گرم! اگر بخواهیم نگاهی نزدیک تر به این رستوران داشته باشیم، چیزهایی که خواهیم دید یک سقف بتنی، سیستم لایتینگ به تبعیت از تاسیسات اکسپوز در سبک صنعتی که در واقع جای خالی آن را پر می کند یا آن را شبیه سازی می کند، دیوار آجری دکوراتیو، کف سرامیکی و مبلمان چوبی هستند. همه چیز سرد و مبلمان گرم است. انگار بر عهده مبلمان است که تعادل گرما و انرژی را در فضا برقرا کند.

در مطلبی به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا امروزه گرایش معمار و کارفرما به سبک صنعتی تا این حد افزایش یافته است. در انتها دعوت می کنیم تصاویر این رستوران کوچک ۵۰ متری را مشاهده نمایید. طراحی داخلی این فضا بر عهده mode:lina بوده است. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود طراحی داخلی فست فود، دیزاین فست فود

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,016

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *