طراحی داخلی کافی شاپ مدرن با عناصر اوریگامی، اسلام آباد

دکوراسیون کافی شاپ کوچک،طراحی داخلی کافی شاپ مدرن

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن با عناصر اوریگامی، اسلام آباد –

در این بخش نگاهی به طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ای در شهر اسلام آباد، پایتخت کشور پاکستان خواهیم انداخت که عناصر معماری و هنری زیادی در خود جای داده است. ناخودآگاه وقتی این کافی شاپ را می بینیم به یاد کافه اسپریس هومت بالازاده می افتیم. البته با این تفاوت که در کافه اسپریس، معماری با سبک پارامتریک و روی متریال آجر انجام شده است و در این کافه که Cafe’ M نام دارد، سبک مورد استفاده، سبک ژاپنی اوریگامی است. سازه ی اوریگامی شده را می توان  بر روی دیوار و سقف مشاهده نمود.

یکی دیگر از شاخصه ای کافه M، استفاده از متریال آجر بصورت اکسپوز و با دو رنگ است. یکی از دیوارها آجری و به رنگ سفید و دیگری با رنگ طبیعی آجر است.

معماری داخلی این کافه توسط همکاری مشترک گروه های معماری اسلام آبادی CITE’ و ORAM صورت گرفته است. در ادامه می توانید تصاویر این کافی شاپ را مشاهده نمایید.

دکوراسیون کافی شاپ کوچک،طراحی داخلی کافی شاپ مدرن دکوراسیون کافی شاپ کوچک،طراحی داخلی کافی شاپ مدرن دکوراسیون کافی شاپ کوچک،طراحی داخلی کافی شاپ مدرن دکوراسیون کافی شاپ کوچک،طراحی داخلی کافی شاپ مدرن دکوراسیون کافی شاپ کوچک،طراحی داخلی کافی شاپ مدرن دکوراسیون کافی شاپ کوچک،طراحی داخلی کافی شاپ مدرن دکوراسیون کافی شاپ کوچک،طراحی داخلی کافی شاپ مدرن دکوراسیون کافی شاپ کوچک،طراحی داخلی کافی شاپ مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,762

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *