طراحی داخلی کافه رستوران به سبک کانسپچوال

طراحی داخلی برای رستوران بر اساس سبک کانسپچوآل

طراحی داخلی کافه رستوران به سبک کانسپچوال رستوران کیمیاگر، سایت اصلی این برند نمادینSpinningfields Manchester،، تحت یک بازسازی چشمگیر قرار گرفته است، با این پروژه توسط دفتر طراحی  DesignLSM رهبری می‌ شود. طراحی داخلی فضای این رستوران بر اساس سبک کانسپچوآل و بر اساس اندیشه ای در پس طراحی خود بنا شده است که بنیانش را طراحی داخلی کافه رستوران با کانسپت کیهان تشکیل داده است.

شرح و بررسی پروژه:

رستوران کیمیاگر در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده است. اکنون شامل ۲۰ مکان در سراسر کشور می باشد و خود را از رستوران و بار مدرن متمایز کرده است. بازسازی جدید این فضا با ارائه یک مقصد تئاتریاز بعد طراحی و فول تایم از بعد فعالیت کاری، در تمام روز برای نوشیدن و غذاخوری، باعث شده است طراحان مجموعه DesignLSM مفهومی را ایجاد کنند که از خاستگاه کیهان الهام گرفته باشد.

کانسپت در طراحی داخلی کافه رستوران کیمیاگر

در مواجهه با طراحی داخلی کافه رستوران کیمیاگر، ارائه یک تجربه پویا برای مهمانان از ویژگی های اصلی طراحی داخلی این فضا است. طراحی این فضا تحت تأثیر جستجوی اکسیر زندگی و شیفتگی مداوم بشر به منشأ خودمان و اکتشاف بعدی در جهان به رنگ‌ هایی اشاره دارد که از طریق ابر نو اخترها و گازهای چرخان در مسیرهای مداری سیارات و با الگوها و فرم‌ ها در هم تنیده ایجاد شده‌ اند.

با بازی و پویایی نجومی در طراحی داخلی فصای کافه، اکنون این فضا به یک نقطه کانونی قابل توجه بدل شده است که در آن رابطه بین نور و تاریکی برجسته می شود و مفهوم انتقال از روز به شب، با نورهای دایره ای ایجاد شده با قاب زیبا که درخششی ملایم در طول روز ساطع می کنند و رنگ را در فضا آن را تقویت می کنند، ایجاد شده است. طراحی فضای کافه رستوران، به خودی خود با مادیات بازی می کند و فلزات پایه غنی را با کاشی های آبی تیره که توسط دو لامپ میله ای بزرگ قاب شده اند در کنار هم قرار می دهد.

بیان های مجسمه‌ ای در روز برای شاهکار های درخشان در شب

 نور پردازی به دقت از منظر روایی جوی طراحی شده است. هر آویز مجسمه‌ سازی شده تحت تأثیر کیهان، مدار سیارات و ماهواره‌ ها قرار دارد. گروه‌ های جمعی نور، در موقعیت‌ های خاصی آویزان شده اند تا نقاط کانونی چشمگیری ایجاد کنند که فضای متغیر روز را افزایش می‌ دهند و مناطق پویا را در فضای باز ایجاد می‌ کنند.

یک هویت شفاف برای دو فضای اصلی به خوبی در نظر گرفته شده است: کافه و منطقه غذاخوری اصلی. همچنین طراحی یک فضای ناهار خوری خصوصی صمیمی اضافی و بهبود سیالیت حرکت بین کل محل برگزاری و در عین حال ایجاد مناطق جذاب در طراحی داخلی کافه رستوران به سبک کانسپچوال در نظر گرفته شده است . مجموعه ای از مبلمان، از ضیافت های جیر زنگ زده و آبی فضایی، چهار پایه های بار مانند سیاره، تاقچه نوشیدنی با جلوه مرمر گرفته تا میز بزرگ مسترکلاس که به صورت سفارشی برای کلاس های میکسولوژی ساخته شده است، همه نقش مهمی در برقراری ارتباط با روایت، ارائه فضایی خاطره انگیز را دارند.

جمع بندی

با تکیه بر ماهیت چیزی که کیمیاگر نشان می دهد – برندی که به خاطر منوی مبتکرانه و نمایش های تئاتری غذا و نوشیدنی مشهور است، روایت طراحی نوآورانه و جذاب دفتر معماری  DesignLSM فضای یکی از مشهورترین مکان های منچستر را تقویت کرده است.

در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تضاویر از پروژه طراحی داخلی کافه رستوران به سبک کانسپچوال دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: hospitalitysnapshots

تعداد بازدید: 287

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *