طراحی داخلی کافه با همزیستی نور و مواد

"<yoastmark

طراحی داخلی کافه با همزیستی نور و مواد

کافه بار Primo مخفف قهوه با کیفیت بالا، سبک زندگی ایتالیایی و ذهنیت پایدار است. در روح فلسفه این برند، یک مفهوم طراحی داخلی معتبر با مواد طبیعی و تعهد به جزئیات ایجاد شده است. این کافه در فروشگاه مد Zinser در توبینگن ساخته شده است. این مقاله به معرفی طراحی داخلی کافه با همزیستی نور و مواد می پردازد.

ویژگی های اصلی پروژه

این مکان مفهوم، پیشخوان خدمات را در یک مکان مرکزی قرار می دهد، زیرا این جایی است که فرآیندهای عملیات کافه با هم ترکیب می شوند. این موضوع عملکرد اصلی آن را به عنصری سازنده تبدیل می کند که همه مواد را یکپارچه می کند. کاشی‌ های سرامیکی در طرح صفحه شطرنج با الهام از فرهنگ سنتی قهوه‌ خانه‌ ها، پیشخوان L شکل به طول بیش از ۱۰ متر را برجسته می‌ کند.

 پیشخوان با نوارهای بلوط سفید پوشیده شده است که طیف رنگی طبیعی با جلوه ای زنده ایجاد می کند. شکل و جنس لاشه با یک صفحه چوبی عظیم و یک ویترین شیشه ای درج شده تکمیل شده است. قفسه‌ های استیل مشکی معلق در پس‌ زمینه، جذابیت مواد تصفیه‌ نشده را دارند و تضاد مؤثری با رنگ‌ های ملایم کاشی‌ های سرامیکی ارگانیک ارائه می‌ دهند.

فضای برونی و محوطه کافه

محوطه کافه با استفاده از تخته های چوبی با چیدمان عمودی تقسیم شده است که اشاره ای به ساختار پیشخوان و نمای منطقه فروش را ارائه می دهد. بازدید کننده می‌تواند روی یک سکوی مرتفع با منظره بیرون، روی صندلی‌ های چرمی راحت در گوشه سالن یا در فضای داخلی اتاق بنشیند تا یک گردهمایی اجتماعی داشته باشد.

یک عنصر سقفی که به صورت موضوعی تطبیق داده شده است با چراغ های غیر معمولی از فضای دنج پشتیبانی می کند. لهجه‌ های طلایی در چراغ‌ ها طراحی بسته‌ بندی محصولات را به خود اختصاص داده و فرهنگ نفیس قهوه را نشان می‌ دهد. ظاهر مستحکم لوگوی چوبی نشان دهنده مهارت و طبیعت است.

 در ادامه خط معمار شما را به دیدین سایر تصاویر از طراحی داخلی کافه با همزیستی نور و مواد دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 198

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *