طراحی داخلی و نمای فروشگاه لباس

طراحی داخلی و نمای فروشگاه لباس

طراحی داخلی و نمای فروشگاه لباس

صنعت مد در حال دگرگونی دائمی است و در طول زمان همواره با تمایلات و رفتارهای مصرف کننده ارتباط نزدیکی داشته است. طراحی داخلی فروشگاه ارتباط مستقیمی با تمایلات گفته شده دارد. ازین رو در این مقاله نمونه ای از طراحی داخلی و نمای فروشگاه لباس را مورد بررسی قرار می دهیم.

طراحی داخلی فروشگاه با ایده خرید لذت بخش

مفهوم طراحی فروشگاه میلا، آوردن خانه به یک محیط تجاری است. طراح در این پروژه تلاش کرده است تا با عناصر طبیعی کار کند که آسایش را به فضا بیاورند و با استفاده از حافظه عاطفی به مشتری احساس خوش آمد گویی القا کند و در نتیجه تجربه خرید را لذت بخش کند. ایده این است که داستان‌ ها، ارزش‌ ها و خاطراتی را بیاوریم که با هر کسی ارتباط برقرار کند، با دکوری دقیق و منحصر به‌ فرد که خود را در هر جزئیات آشکار می‌ کند.

طراحی نما

نما با آجرهای پالیمانان پوشانده شده است که در آن یک ویترین شیشه ای به شکل “L” از طریق ایجاد دو ویترین متفاوت، یکی در امتداد طبقه اول و دیگری عمودی در طبقه دوم، ایجاد می شود. در ویترین اصلی، یک پانل چوبی پرده ای جلوه ای از نور و سایه ایجاد می کند که جنبه منظره ای را به اتاق می بخشد.

فضای داخلی فروشگاه لباس

در فضای داخلی، سیمان به عنوان دیوارهای آجری با تزئینات چوبی و آینه ای در تضاد است. رخت آویزهای پارچه ای سبک و قفسه های ساخته شده از فولاد کورتن و چوب با میز چوبی مستحکم تضاد دارند. چراغ های بلند روی سقف، لوستر قدیمی را تکمیل می کند. علاوه بر این، کف با چوب اصلاح شده، پانل های داربست، پوف های با روکش ژاکارد، فرش های بالیایی و پرده های کتانی هویت و راحتی فروشگاه را تقویت می کند.

در طبقه دوم، بخشی به مدهای معمولی و سایز بزرگ اختصاص داده شده است، همراه با باغی که می توانید چای سرو کنید یا برانچ بخورید. کفپوش های چوبی بازسازی شده از اولین فروشگاه بزرگ در بلو هوریزونته استفاده مجدد شده است.

جمع بندی نهایی

در این طرح، رنگ‌ ها، بافت‌ ها، عناصر دکور، مواد طبیعی و قدیمی آورده شده است که جنبه‌ های حسی را بهبود می‌ بخشد و به مشتری این فرصت را می‌ دهد که در لحظه خرید تجربه‌ های تاثیرگذاری داشته باشد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی و نمای فروشگاه لباس دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 73

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *