طراحی داخلی مغازه موبایل: استفاده از رنگ های پاستیلی

طراحی داخلی فروشگاه موبایل،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

طراحی داخلی مغازه موبایل: استفاده از رنگ های پاستیلی

شاید این متفاوت ترین و جسورانه ترین فروشگاه موبایلی است که تا کنون دیده اید. فروشگاه موبایلی در شهر والنسیا کشور اسپاینا که در طراحی داخلی آن از رنگ های پاستیلی استفاده شده است. همه ما عادت کرده ایم فروشگاه های موبایل را بسیار پر زرق و برق و یا به عبارت صحیح تر، با رنگ های شارپ ببینیم. جسارت طراح این فروشگاه یک تضاد است. تضاد از این نظر که در یک فروشگاه موبایل، از رنگ های پاستیلی استفاده نموده است و کاری متفاوت خلق نموده است.

اگر به دکور و ویترین فروشگاه ها و شعب نظیر برندهایی نظیر سامسونگ، اپل، سونی و … را دیده باشید، نوعی سادگی مخلوط با رنگ های شارپ را خواهید دید. اما استودیو معماری اسپانیایی Masquespacio در یک حرکت متفاوت، فروشگاهی با رنگ های صورتی، آبی و … خلق نموده است. در بین همه دکورها، ویترین ها و در نهایت فروشگاه هایی که دیده اید، بد نیست سری به این فروشگاه هم بزنید و دکور و ویترین این فروشگاه را نیز ببینید.

طراحی داخلی فروشگاه موبایل،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه موبایل،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه موبایل،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه موبایل،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی طراحی داخلی فروشگاه موبایل،دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,484

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *