طراحی فروشگاه های برند لوکس پاریسی چگونه است؟ نگاهی به برند Karl Lagerfeld

طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه

طراحی فروشگاه های برند لوکس پاریسی چگونه است؟

پاریس و میلان، دو شهر مهم در صنعت مد دنیا به شمار می روند. این دو شهر خواستگاه بسیاری از بزرگترین برندهای پوشاک در دنیا هستند. بر همین اساس در این دو شهر شما می توانید فروشگاه های پوشاک برند زیادی را مشاهده نمایید که طراحی و معماری خاص خود را دارند. طراحی داخلی فروشگاه لوکس ! متفاوت با آنچه در فروشگاه های سراسر دنیا می بینیم.

در همین راستا در این بخش نگاهی به یکی از همین فروشگاه های خاص انداخته ایم. فروشگاه برند Karl Lagerfeld در شهر پاریس. آنچه ما را در این فروشگاه مجذوب و مجبور به بررسی دیزاین می کند، استفاده منحصر بفرد از رنگ های سیاه و سفید در قالب سبک های مدرن – کلاسیک است. در واقع در این فروشگاه چیزی به جز رنگ های سیاه و سفید نخواهید دید. جالب اینجاست که دامنه رنگی پوشاک نیز، پیرامون رنگ های سیاه و سفید سیر می کند.

معماری این فروشگاه توسط استودیو معماری .plajer franz صورت گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون داخلی مغازه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,495

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *