طراحی داخلی مدرن کلینیک پوست

طراحی داخلی مدرن کلینیک پوست

طراحی داخلی مدرن کلینیک پوست

طراحی داخلی مدرن کلینیک پوست TONE فضایی گرم، زیبا و مدرن دارد که توسط تیم BOX Studios برای این کلینیک زیبایی و پوست واقع در شیکاگو، طراحی شده است. استفاده از المان ها و فرم های ساده و هندسی مدرن و همچنین ترکیب رنگی مختصر و متناسب از ویژگی های اصلی بصری ان می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی نیاز کارفرما در این پروژه و طراحی آن می پردازیم.

طراحی فضای داخلی منسجم و مهمان نواز

سایت انتخاب شده در یک ساختمان متوسط با کاربری ترکیبی در محله ای پر جنب و جوش در شیکاگو واقع شده است. دفتر پوست و فروشگاه مربوط به آن در طبقه اول، در گوشه جنوب غربی ساختمان است. به منظور برآورده کردن نیازهای برنامه و بودجه مشتری، استودیو BOX یک مفهوم کارآمد به شکل دونات ارائه کرد. محیط شامل یک اتاق انتظار باز، فضای فروشگاهی مخصوص محصولات پوستی، آشپزخانه کوچک، اتاق های درمان، کمدهای کارکنان و مطب پزشک است. منطقه مرکز از انبارهای خرده فروشی، یک سرویس بهداشتی ADA، اتاق خدمات/ خشکشویی، یک دفتر اداری و آزمایشگاه کاری پزشک تشکیل شده است. جدا کردن این دو بخش یک مسیر گردشی سخاوتمندانه است که در آن دو سینک دستشویی زیبا به پنج اتاق درمان خدمات می دهند.

با درک رویکرد عمل پزشکی و چشم انداز برند، طراحان BOX توانسته اند یک طراحی مهمان نواز و منسجم را برای مشتری متمرکز بر پوست ارائه دهند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی مدرن کلینیک پوست دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: healthcaresnapshots

تعداد بازدید: 146

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *