طراحی داخلی و نمای رستوران محمد کباب، سیتی سنتر اصفهان

طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود

طراحی داخلی و نمای رستوران محمد کباب، سیتی سنتر اصفهان

معماریِ: دفتر فرآیند منطقی در طراحی معماری

موقعیت: ایران، اصفهان، سیتی سنتر

معماران مسئول: الهام گرامی زاده نائینی، احسان حسینی

تیم طراحی: احمدرضا توکلی، آلاله محسنی، علیرضا زمانی

سال: ۲۰۱۶

متراژ: ۶۰ مترمربع

احسان حسینی و الهام گرامی زاده، جز معمارانی هستند که پروژه های بسیار خوبی را در شهر اصفهان طراحی و اجرا نموده اند. در وب سایت خط معمار، چندین پروژه از این دو معمار در شهر اصفهان منتشر شده است. در این قسمت نیز قصد داریم نگاهی به یکی از پروژه های این شرکت در شهر اصفهان و این بار در سیتی سنتر اصفهان بیاندازیم.

این پروژه، بازسازی یکی از شعب برند “محمد کباب” می باشد. فضای طراحی شده شامل دو بخش اصلی سفارش و طبخ کباب می باشد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این پروژه را مشاهده و بررسی نمایید. در انتها نیز روند طراحی داخلی این رستوران، پلان و … را مشاهده خواهید نمود.

طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود طراحی داخلی رستوران،طراحی داخلی کبابی،طراحی داخلی فست فود

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,166

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *