طراحی داخلی رستوران و بار چوبی در قلب نیویورک

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران

طراحی داخلی رستوران و بار چوبی در قلب نیویورک –

رستوران Poción در قلب شهر نیویورک و در مرحله منهتن واقع شده است. این رستوران به طبخ و سرو غذا و نوشیدنی های دومینیکنی مشغول خواهد بود. دکور چوبی این رستوران، چیزی است که دیزاین آن را برجسته و قابل توجه نموده است. روی دیوارهای این رستوران همانطور که مشاده می نمایید، چوب به صورت تخته ای به کار رفته و رنگ شده است که حس و حال بسیار خوبی به یک رستوران و بار خواهد داد. روی یکی از این دیوارها، از بطری های خالی رنگارنگ برای ساخت دکور استفاده شده است. یک کار هنری ساده، خلاقانه و زیبا از طراحان این رستوران یعنی گروه معماری studioBIG.

سقف رستوران نیز به رنگ مشکی کار شده است و سعی شده است حالت صنعتی بودن به فضا بدهد. ترکیب چوب که حس و حال روستیک به یک فضا می دهد و تاسیسات مشخص که فضا را به سمت صنعتی بودن می برد، ترکیبی عجیب اما جالب است که طراحان این رستوران از آن استفاده نموده اند. در ادامه می توانید تصاویر این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,387

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *