طراحی داخلی رستوران مدرن با تمرکز بر متریال چوب

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران

طراحی داخلی رستوران مدرن با تمرکز بر متریال چوب

معماری: دفتر معماری PROMONTORIO

موقعیت: پرتغال، لیسبون

متراژ: ۱۲۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۵

در این قسمت با همراهی شما کاربران گرامی خط معمار، قصد داریم سری به طراحی داخلی رستوران ژاپنی در قلب شهر لسیبون بیاندازیم. این رستوران Go juu نام دارد و غذای ژاپنی در آن سرو می شود.

نه اینکه رستوران بطور کامل با اصول معماری ژاپنی و به شکل رستوران های ژاپنی طراحی و اجرا شده باشید، بلکه، سعی معمار بر این بوده است که اقتباس درستی از سبک ژاپنی داشته باشد و آن را با سبک مدرن و طبع مردم لیسبون همراه نماید. بنابراین متریالی نظیر چوب، به عنوان یک متریال اصلی مورد استفاده قرار گرفته است. چه برای طراحی رستوران و چه دکوراسیون آن. که در نهایت باید ای رستوران را ترکیبی از سبک های مدرن و ژاپنی دانست. در این رستوران بخش هایی دیگر نظیر بار و … وجود دارد که طراحی یکپارچه ای با سایر بخش های رستوران دارند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این رستوران ۱۲۰ مترمربعی را مشاهده نمایید. در انتها نیز، پلان و … برای درک بهتر از فضا قرار داده شده است.

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون داخلی رستوران

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Archdaily

تعداد بازدید: 969

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *