طراحی داخلی رستوران با استفاده از چوب و خلق فضایی متفاوت

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران

طراحی داخلی رستوران با استفاده از چوب و خلق فضایی متفاوت –

رستورانی که در این بخش مشاهده می نمایید، توسط گروه معماری Golucci International Design دیزاین شده است و در شهر شانگهای کشور چین قرار دارد. جدا از تمام مسایل مرسوم در طراحی یک فضا مانند نحوه ی حل نموده پلان، جانمایی، سبک مورد استفاده و ترکیب رنگی، در این رستوران یک شاهکار هنری با چوب خلق شده است که سبب شده، دیزاین این رستوران منحصربفرد و گیرا باشد.

فضاهای غذا خوری سنتی (میزها)، توسط تخته های چوبی که به سمت بالا حرکت می کنند و خم می شوند، پوشانیده شده است و به عبارت دیگر، توسط این تخته ها، میزهای غذاخوری پوشانیده و فضاسازی صورت گرفته است.

یکی دیگر از شاخصه های طراحی داخلی رستوران Si-Pu Nabe، فضای رسپشن آن است که در این بخش چوب با بتن ترکیب شده است. ترکیب آشنایی که امروزه در بسیاری از کارهای مدرن آن را مشاهده می کنیم. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این رستوران را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران طراحی داخلی رستوران،دکوراسیون رستوران

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,561

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *