سفارش طراحی داخلی و دکوراسیون دفترکار

سفارش طراحی داخلی و دکوراسیون دفترکار

انواع طراحی داخلی دفترکار

در این بخش از خط معمار با معرفی انواع طراحی داخلی اداری و همچنین همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. اگر شما نیز تصمیم به سفارش طراحی داخلی و دکوراسیون دفترکار خود را دارید، توصیه می کنیم این بخش از خط معمار را همراه باشید. معماران و کارشناسان طراحی داخلی بر این باورند که طراحی و دکوراسیون اداری روح و جانی تازه به فضای داخلی دفتر کار می بخشد و باعث می شود تا عملکرد کارمندان بالا رفته و در نتیجه بازدهی کار افزایش یابد، زیرا کارمندان روزانه مدت زمانی مابین ۸ الی ۹ ساعت و حتی بیش تر در محل کار خود می گذرانند. از این توصیه بر این است فاکتورهایی جهت سلامت جسم و روح آن ها در حین راه اندازی یک دفتر کار باید در نظر گرفته شود. فاکتورهایی مانند نور طبیعی، مبلمان استاندارد، انتخاب صحیح رنگ، تقسیم بندی و سازماندهی صحیح فضا، ایجاد حریم خصوصی برای (کارمندان و بخش های مختلف دفتر) و همچنین تحکیم روحیه کار گروهی باید در یک دفتر کار وجود داشته باشد. سازماندهی و ایجاد تمامی مواردی که بدان اشاره شد نشان دهنده ی تخصصی بودن این امر مهم و اساسی می باشد. کاری که از عهده ی افراد عادی بر نمیاد. زیرا طراحی و دکوراسیون اداری موضوعی تخصصی بوده و باید توسط متخصصینی انجام شود که نسبت ضوابط و مقررات طراحی و همچنین عواملی مانند طراحی داخلی، رنگ شناسی و غیره، آگاهی و تسلط کافی داشته باشد. از این رو اگر تصمیم دارید که یک شرکتی را راه اندازی کرده و یا این که دفترکار خود را بازسازی کنید، باید در انتخاب طراح و معمار آن حساسیت بلایی به خرج دهید. زیرا کوچکترین غفلت در این موضوع باعث می شود تا شما خسارات سنگینی را در روند بازسازی بازسازی و مهم تر از آن پس از تکمیل و در هنگام فعالیت در دفتر خود (باتوجه به این که نوع فضا عملکرد کارمندان را تحت تأثیر قرار می دهد) پرداخت نمایید. اگر شما نیز قصد ایجاد تغییراتی اساسی در طرح دفترکار خود و یا بازسازی آن دارید می توانید جهت مشاوره و سفارش طراحی داخلی و دکوراسیون دفترکار خود با شرکت طراحی دکوراسیون آوگون تماس بگیرید. این مجموعه در معماری و طراحی داخلی فضاهای داخلی با کاربری های مختلف تخصص و تجربه دارند. در زمینه دکوراسیون اداری نیز این مجموعه دارای کارنامه ای درخشان می باشد و بالای یک دهه می باشد که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و دکوراسیون اداری فعالیت می کند. یکی از نکات قابل توجه این است که این مجموعه علاوه بر طراحی، با بهرهمندی از تیم اجرایی قوی و حرفه ای، اجرای دکوراسیون داخلی را نیز بر عهده می گیرند که باید بگوییم که به نفع شماست. زیرا در اجرای دکوراسیون اداری با کمترین میزان خطا روبرو خواهید شد. مشاوران و کارشناسان گروه معماری آوگون همواره آماده اند تا در طراحی و بازسازی پروژه های شما همراهتان باشند. برای مشاوره و برقراری ارتباط با کارشناسان و همچنین سفارش طراحی داخلی و دکوراسیون دفترکار با شماره های زیر می توانید تماس بگیرید.

شماره تماس آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

سفارش طراحی داخلی و دکوراسیون دفترکار به چه صورت انجام می شود!

برقراری ارتباط با کارشناسان و سفارش طراحی داخلی و دکوراسیون دفترکار به طور خلاصه به شرح زیر انجام می شود:

_ تماس اولیه با شرکت طراحی دکوراسیون آوگون: بدین صورت که از طریق شماره تلفن هایی که در بالا ذکر شد با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار می کنید، اطلاعات اولیه پروژه ی خود (از قبیل وضع موجود، متراژ، مدت زمان انجام پروژه) را به آن ها شرح می دهید، خواسته ها و نیازهای خود را مطرح کرده و در صورت لزوم تصاویری از وضع موجود دفتر خود را برای کارشناسان ارسال می نمایید.

_ بازدید از پروژه: پس از گفتگوی اولیه طراحان جهت بازدید به محل پروژه مراجعه کرده و به بررسی وضع موجود می پردازند. در این مرحله نیز با شما کارفرمایان عزیز گفتگویی در مورد نحوه طراحی و سازماندهی فضا ارائه داده می شود.

_ جلسه حضوری در دفتر معماری آوگون جهت عقد قرارداد اولیه: پس از بازدید پروژه و توافق اولیه میان معماران و شما، به صورت حضوری به دفتر مراجعه خواهید کرد. در این جلسه قرارداد اولیه بسته شده و جزئیات طراحی اولیه مطرح شده و طراحی پلان ها آغاز می گردد.

_ تأیید طرح نهایی: طراحان با توجه به فضای موجود، خواسته ها و نیازهای شما طرح های متعددی را اتود کرده و به شما ارائه خواهند داد. در این مدت زمان که معمولا بین ۱۰ تا ۱۴ روز زمان نیاز دارد، شما به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین طرح ها را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز تغییرات لازم اعمال می گردد تا طرح به تایید شما کارفرمایان عزیز برسد.

_ تخریب و آغاز عملیات بازسازی: پس از تأیید طرح، عملیات تخریب و بازسازی دفترکار آغاز می گردد. اجرای دکوراسیون اداری به دو صورت انجام می گردد. در صورت اول این است که شما اجرای پروژه را به این مجموعه می سپارید. در غیر این صورت شما تمایل دارید که اجرای پروژه را خود به عهده بگیرید و یا از تیم اجرای دیگری برای اجرای پروژه ی خود استفاده نمایید. در این صورت نیز طراحان و معماران آوگون نظارت پروژه ی شما را به عهده خواهند داشت. اما توصیه ی ما بر این است که اجرای آن را نیز به مجموعه بسپارید. زیرا طراحان نسبت به مسائل فنی پروژه تسلط بیش تری داشته و در بازه زمانی کوتاه و بالاترین کیفیت در عین کاهش هزینه ها پروژه ی شما را با بهره مندی از مجریان متخصص اجرا خواهند ساخت. با این وجود در هر شرایط گروه معماری آوگون تا اتمام پروژه همراه شما عزیزان خواهند بود.

انواع طراحی داخلی دفترکار

همه ی شما تا حدودی با انواع سبک دکوراسیون داخلی آشنایی دارید، اما ممکن است بخواهید اجرا این سبک ها را در انواع فضاها با کاربری های مختلف بررسی و مشاهده نمایید. از این رو خط معمار در ادامه این بخش انواع طراحی داخلی دفترکار را گردآوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. این نمونه هایی که ملاحظه خواهید کرد، برترین های طراحی و اجرای دکوراسیون اداری در سراسر جهان می باشد. شما می توانید با دیدن این پروژه ها طرح و سبکی که با سلیقه شما نزدیکتر است را پیش از سفارش طراحی داخلی و دکوراسیون دفترکار به طراحان معرفی کنید و ایده ها و خواسته های خود را به آن ها شرح دهید. آن ها براساس سبک مورد نظر شما، فضای موجود و نیازهای شما در مدت زمان کوتاه طرح ایده آل شما را طراحی خواهند کرد. اکنون شما را به دیدن مجموعه تصاویر دعوت می نماییم.

 

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 226

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *