طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن با پلان باز و استفاده از رنگ ها

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی دفتر کار به سبک مدرن با پلان باز و استفاده از رنگ ها –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی یک دفتر کار در شهر استانبول، در کشور ترکیه بیاندازیم که بر اساس سبک مدرن طراحی شده است. معماری داخلی این دفتر اداری توسط گروه A4 Architecture صورت گرفته است. این دفتر کار متعلق به کمپانی Arvato Bertelsmann است که در زمینه ی خدمات تکنولوژی فعالیت می کند.

متراژ مفید این دفتر کار ۳۲۰۰ مترمربع است که در سه طبقه طراحی شده است. طبقه اول و دوم شامل بخش های مرکز تماس، رسپشن، فضای کاری کارکنان، اتاق جلسات و آموزش، کافه تریا و …. می باشد و طبقه ی سوم به مدیریت اختصاص یافته است.

در این دفتر اداری، استفاده از اتاق های جلسات با شیشه های شفاف، اشاره به مدیریت شفاف مجموعه دارد. شرکت Arvato Bertelsmann یکی از کمپانی های فعال در زمینه خدمات تکنولوژی است که در بیش از ۴۰ کشور شعبه دارد.

یکی از کانسپت های مورد استفاده در طراحی این دفتر، استفاده از رنگ های خاص نظیر زرد و بنفش است. دلیل این کار، نشان دادن حس نشاط و جوانی مجموعه به همراه ایجاد فضایی خلاقانه و مبتکرانه است.

اگر قصد طراحی یک دفتر مدرن دارید، می توانید از ایده های ارائه شده در این بخش استفاده نمایید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضای اداری را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دکوراسیون دفتر کار،طراحی دفتر کار

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,566

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *