بهترین طراحی داخلی کافی شاپ

بهترین طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی و دکوراسیون داخلی کافی شاپ توسط گروه معماری آوگون

چرا طراحی داخلی کافی شاپ اهمیت دارد؟

امروزه کافی شاپ ها فراتر از مکانی برای سرو قهوه یا غذا می باشند. کافی شاپ ها فضایی برای گردهم آمدن دوستان، همکاران، اعضای خانواده و محیطی بر ای مطالعه یا حتی برگزاری جلسات کاری نیز تبدیل شده اند. بدین ترتیب آن چیزی که علاوه بر کیفیت غذا و نوشیدنی برای مشتریان در درجه الویت قرار می گیرد، وجود یک فضای دنج و راحت و زیبایی است تا حضور در آنجا را برایشان لذت بخش سازد. به عبارتی می توان گفت که ایجاد فضایی مناسب برای کافی شاپ ها و رستوران ها به اندازه ای اهمیت دارد که نه تنها می تواند آن ها را برای تجربه ای مجدد کافی شاپ شما ترغیب سازد، بلکه باعث می شود تا آن ها هزینه هایی بالایی رانیز برای حضور در آنچا پرداخت نمایند.

مطالعاتی در این رابطه نشان داده که افراد حدود ۴۰ درصد تحت تأثیر کیفیت محصولات یک کافی شاپ و رستوران ها قرار می گیرند، و حدود ۶۰ درصد دیگر را کیفیت فضایی کافی شاپ می باشد که توجه مشتریان را به خود جلب می کند. از رو اگر قصد دارید یک کافی شاپ منحصر به فردی را طراحی کنید که توجه هر مشتری را به خود جلب کند، بهتر است بیش از هر چیزی به کیفیت طراحی و دکوراسیون داخلی آن بیندیشید. موفقیت در کسب و کار شما در این زمینه ارتباط مستقیمی به نوع طراحی و چیدمان آن خواهد داشت. اگر دقت کرده باشید، صاحبان کافی شاپ های موفق بیش از هر چیزی روی طراحی و دکوراسیون داخلی آن تمرکز داشته اند. برای این که بهترین طراحی داخلی کافی شاپ را داشته باشید، بایستی با یک تیم طراحی قوی و حرفه ای در تماس باشید. گروه معماری و طراحی داخلی آوگون با داشتن تیمی متخصص در طراحی و دکوراسیون داخلی انواع فضاها، آماده ی ارائه ی خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کاربری های مختلف مسکونی، اداری، تجاری، کافی شاپ و رستوران، درمانی و آموزشی می باشد. شما می توانید جهت برقراری ارتباط و مشاوره با متخصصان و کارشناسان این مجموعه با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس گروه معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

بهترین طراحی داخلی کافی شاپ توسط گروه معماری آوگون

در ابتدا بهتر است کمی شما را با گروه معماری آوگون آشنا سازیم. این مجموعه بیش از ده سال است که در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی به طور تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است. گروه معماری آوگون با بهره گیری از طراحان متخصص، حرفه ای و مسلط به متدهای روز سعی بر این دارد تا طرح هایی را ارائه دهد که  منبطق با مد روز بوده و به لحاظ کیفی در بالاترین درجه ی کیفیت باشد. در زمینه طراحی داخلی این مجموعه موفق به دریافت تقدیر مسابقات معماری داخلی اسپانیا شده است. گروه معماری آوگون افزون بر تخصص در زمینه طراحی، از تیمی حرفه ای در زمینه ای اجرا نیز بهره می برد. از این رو شما می توانید با اطمینان خاطر طراحی و دکوراسین داخلی کافی شاپ و رستوران خود را به این مجموعه بسپارید. برای برقراری ارتباط و مشاوره با متخصصان و کارشناسان این مجموعه با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

 شماره تماس گروه معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نمونه کارهای گروه معماری آوگون

خط معمار در ادامه این بخش نمونه هایی از جدید ترین و بهترین طراحی داخلی کافی شاپ که توسط گروه معماری آوگون طراحی و اجرا شده را برای شما کاربران گرامی آماده ساخته و به اشتراک خواهد گذاشت. شما با دیدن این پروژه ها با سبک کار، کیفیت طراحی و تخصص این مجموعه آشنا خواهید شد و با اعتماد و آرامش خاطر طراحی داخلی کافی شاپ خود را به طراحان گروه معماری آوگون بسپارید.

طراحی داخلی رستوران شایق

طراحی داخلی کافه کارواش

طراحی داخلی کافه سرو

طراحی داخلی کباب کو

 

 

پروژه هایی که در بالا ملاحظه نمودید، تنها بخشی از رزومه ی گروه معماری آوگون می باشند. از آن جایی که مطرح کردن تمامی آن ها در این مقاله امکان پذیر نیست، جهت دسترسی و مطالعه ی آسان سایر پروژه ها توسط کاربران در ادامه لینک وبسایت گروه معماری آوگون را قرار خواهیم داد. شما با ورود به لینک زیر می توانید تمامی پروژه هایی که توسط دفتر معماری آوگون طراحی و اجرا شده را مطالعه نمایید.

Avgoon.org

فضای داخلی کافی شاپ ها شامل چ بخش هایی می باشد؟

فضای داخلی کافی شاپ بخش های مختلفی را در بر می گیرد که از قبیل زیر می باشد:

_ بخش ورودی

_ کانتربار

_ سالن عمومی

_ سالن وی آی پی

_ فضای باز

_ آشپزخانه

_ سرویس بهداشتی

به طور کلی تمامی بخش هایی که ذکر شد می تواند در فضای یک کافی شاپ وجود داشته باشد. اما لازم به ذکر است که بدانید وجود تمامی این بخش ها الزامی نیست. بسته به فضای موجود می تواند هر یک از آن ها در کافی شاپ شما وجود داشته باشد.

سبک های دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رستوران

با توجه به نوع کاربری فضای کافی شاپ، شما برای بهترین طراحی داخلی کافی شاپ انواع مختلفی از سبک دکوراسیون را پیش رو خواهید داشت. سبک هایی از قبیل مدرن، مینیمال، صنعتی، بوهمی، روستیک، معاصر و اسکاندیناوی از سبک های دکوراسیون داخلی هستند که در کافی شاپ ها، فضاهای بی نظیری را می آفرینند. اگر با سبک هایی که اشاره شد به طور کامل آشنایی ندارید، در ادامه به طور خلاصه راجع به ویژگی های هریک شرح خواهیم داد.

سبک مدرن: این سبک طراحی اصطلاح گسترده ای است و معمولاً به فضاهایی با خطوط تمیز و واضح، یک پالت رنگی ساده و استفاده از متریال و موادی که می تواند شامل فلز، شیشه و فولاد باشد، اشاره دارد. سبک طراحی مدرن در هر عنصر، از جمله مبلمان، حس سادگی را به همراه دارد. اصطلاحی که معمولاً برای توصیف سبک مدرن استفاده می شود، ساده بودن است و درهم و برهمی یا استفاده از لوازم جزئیات اضافی با سبک مدرن ارتباطی ندارد.

سبک معاصر: سبک مدرن و معاصر دو سبکی هستند که اغلب به جای هم استفاده می شوند. اما باید در نظر داشته باشید که سبک مدرن با معاصر متفاوت است. تفاوت اصلی در تفکیک سبک طراحی مدرن و معاصر این است که مدرن تفسیری دقیق از طراحی است که از قرن بیستم آغاز شد. از طرف دیگر، معاصر سیال تر است. به عنوان مثال، سبک معاصر ممکن است شامل خطوط منحنی باشد، در حالی که طراحی مدرن چنین نیست، معمولا در طراحی و دکوراسیون با سبک مدرن از خطوط صاف و اشکال راست گوشه استفاده می شود.

سبک مینیمال: طراحی داخلی با سبک مینیمال، مفاهیم طراحی مدرن را می گیرد و بیشتر ساده می کند. پالت های رنگی مورد استفاده در سبک مینیمال خنثی و محدود به یک یا دو رنگ هستند. مبلمان مورد استفاده تا حدامکان ساده و بدون تزئینات هستند، و هیچ چیز در لوازم جانبی یا دکوراسیون بیش از حد و پر زرق و برق نیست. مینیمالیسم در نهایت با تأکید بر حس عملکرد و خطوط فوق العاده تمیز و ساده تعریف می شود.

سبک صنعتی: همانطور که از نامش پیداست سبک دکوراسیون صنعتی، از انبار یا کارخانه ها الهام می گیرد. در سبک دکوراسیون صنعتی عناصر خام و ناتمام بسیاری وجود دارد و دیدن بافت آجر، لوله کشی و ستون های فلزی در فضای داخلی دید غیرمعمول نیست. به عبارتی می توان گفت یک فضای داخلی با مضمون طراحی صنعتی، یک انبار بازسازی شده می باشد که متعلق به یک ساختمان صنعتی می باشد.

در طراحی کافی شاپ با سبک صنعتی می توان به سقف های بلند، الوارهای قدیمی و لوسترهای فلزی با مبلمان منحصر به فرد فکر کنید. ممکن است یک یا دو اثر هنری انتزاعی یا عکاسی وجود داشته باشد متریال مورد استفاده معمولا از جنس فلز و چوب می باشند.

سبک روستیک: در طراحی با سبک روستیک  از طبیعت الهام گرفته می شود و از عناصر خام و اغلب ناتمام از جمله چوب و سنگ استفاده می شود.   سبک مورد نظر به دست ساخته‌های هنری روستائیان برای چیدمان خانه گفته می‌شود و عمده ساخته‌ها با چوب‌های جنگلی و درختان می‌باشد که بر حسب نیاز به میز، صندلی، تخت و کمد تبدیل شده‌اند. آنچه نیاز بوده تراشیده شده و الباقی به همان حالت رها شده است. از پرداخت‌ها و نازک کاری‌ها روی چوب خبری نیست و اصالت و مرکز توجه، طبیعت خود چوب است. معمولاً چوب‌ها رنگ نمی‌شوند؛ و فقط با پوششی مات بدون اینکه جلا داده شوند یا با رنگ‌های مصنوعی چوب را پوشش دهند، اندود می‌گردند.

سبک بوهمی: یک سبک محبوب برای طراحی داخلی با کاربری های مسکونی و حتی کافی شاپ و رستوران است. به زبانی دیگر باید گفت که سبک بوهمیان سبک است که رنگ ها و نقوش مختلف فضا را احاطه می‌کنند. در واقع سبک بوهو سبکی است ساده که از ذوق هنری درون افراد خلق شده و فضایی خاص و زیبایی را در فضای داخلی ایجاد می نماید. فضاهایی که با سبک بوهمی تزئین می شوند، گرچه ممکن است در نگاه اول هرج و مرج و نامرتب به نظر برسد اما در واقع تمامی اشیا در جای مناسب خود قرر گرفته و دنیایی سرزنده و شاداب خلق کرده اند.

سبک اسکاندیناوی: سبک طراحی و دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی ملهم از سبک ساده ی زندگی ساکنین شمال اروپا می باشد. مبلمان مورد استفاده در این سبک علاوه بر این که عملکردگرا بودنشان، دارای ظاهری ظریف و مجسمه مانند می باشند.

از سایر ویژگی های سبک اسکاندیناوی می توان به پالت های رنگی کاملاً سفید و ترکیب عناصر طبیعی مانند چوب فشرده شده، متریال پلاستیکی روشن و آلومینیوم، استیل و تخته های عریض لعاب دار اشاره کرد. اگر رنگ های مختلفی در این سبک دکوراسیون وجود داشته باشد، اغلب اشیای تزئینی آن می باشد.  جادار و دلبازبودن، حضور نور طبیعی و استفاده از مبلمان کاربردی از ویژگی های طرح های اسکاندیناوی است.

در ادامه این مطالب خط معمار برای ایده گرفتن مجموعه ای از جدید ترین و بهترین طراحی داخلی کافی شاپ ها در سال اخیر را آماده ساخته و ارائه خواهد داد. شما می توانید برای داشتن بهترین طراحی داخلی کافی شاپ از این نمونه ها ایده بگیرید. با دیدن تصاویر خط معمار را همراه باشید.

در این بخش که گذشت خط معمار شما را با انواع سبک دکوراسیون داخلی که برای فضاهای کافی شاپ کاربردی هستند آشنا ساخت و همچنین مجموعه ای از بهترین طراحی داخلی کافی شاپ را به اشتراک گذاشت.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 391

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *