طراحی داخلی آپارتمان ۲۸۰ متری به سبک صنعتی

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان

طراحی داخلی آپارتمان ۲۸۰ متری به سبک صنعتی

سبک صنعتی از آن دسته سبک هایی است که با سلیقه ی خیلی از افراد مطابق نیست اما طرفداران خاص خود را دارد. از جمله ویژگی های این سبک، استفاده از متریالهایی نظیر آجر، بتن و فلزات آن هم به طور اکسپوز است. یعنی تمام این متریال های به نحوی به کار می روند که چشم بتواند خود متریال خام بدون پرداخت را مشاهده کند. از جمله ویژگی های دیگر این سبک، استفاده از پلان باز است. یعنی فضا با کمترین جدا کننده ها طراحی می شود و فضاها بصورت یکسره هستند که البته این مورد بستگی به فضا و شرایط خواهد داشت اما در سبک صنعتی این مورد نیز یکی از اصول به شمار می رود. یکی از مهمترین ویژگی های دیگر سبک صنعتی، مشخص بودن سازه و تاسیسات است. لوله هایی که روی سقف هستند و کاملا مشخص اند مثال بارزی از این ویژگی هستند.

طراحی داخلی منزل مسکونی مورد بررسی در این بخش، به سبک صنعتی صورت گرفته است و شما می توانید ویژگی های ذکر شده را، در طراحی این آپارتمان به وضوح ببینید. استفاده از متریال های فلز، آجر و بتن بصورت اکسپوز! لوله های تاسیسات بصورت اکسپوز! شاید بد نباشد که سبک صنعتی را مترادف کلمه ی اکسپوز بدانیم.

طراحی و دکوراسیون داخلی این آپارتمان توسط Dmitry Sheleg  و گروه معماری ZROBYM Architects  صورت گرفته است. با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،طراحی آپارتمان

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,372

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *