طراحی داخلی آپارتمان مونوکروم با سبک مینیمال

طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمال

طراحی داخلی آپارتمان مونوکروم با سبک مینیمال

معماری: استودیو FORM

موقعیت: اکراین، کی اف

مساحت: ۷۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

این آپارتمان مونوکروم با سبک مینیمال در یک مجتمع مسکونی در مرکز کی اف قرار دارد. این پروژه به مساحت ۷۰ متر مربع و دارای یک اتاق خواب می باشد. صاحب خانه بانویی جوان، مدرن، فعال و خوش طبعی بود و ویژگی های او در دکوراسیون داخلی آپارتمانش منعکس می شود. بخش اصلی آپارتمان به آشپزخانه، سالن غذاخوری و نشیمن اختصاص یافته است. این بخش ها در معرض حداکثر نور خورشید قرار گرفته اند. در تمام فضای داخلی رنگ بژ غالب است.

تمامی اشیا و متریال به کار رفته در دکوراسیون داخلی بر اساس سلیقه صاحب خانه انتخاب شده است. طرح رنگی مونوکروم منجر به افزایش فضای بصری شده است. دیواره های سالن به رنگ سفید می باشد. در بخشی از دیواره ها در سالن نشیمن و اتاق خواب از سنگ های تزئینی استفاده شده است. انتخاب کفپوس بوطی روشن گرمای ملایمی به فضا می افزاید. تمامی فضای داخلی ساکن، هماهنگ و آرام به نظر می رسد. انتخابمبلمان و متریال تک رنگ یک مجموعه ای را ایجاد کرده است که فرد احساس راحتی در فضا داشته باشد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمال طراحی داخلی آپارتمان، سبک مینیمالپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 829

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *