طراحی داخلی آپارتمان با سبک بی نظیر اسکاندیناوی

طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی

طراحی داخلی آپارتمان با سبک بی نظیر اسکاندیناوی

سبک اسکاندیناوی در دکوراسیون داخلی بهترین های دو جهان را با هم ترکیب می سازد.  سبکی به ظاهر ساده با عملکردهایی که شما می توانید آن را پنهان سازید. توجه به این امر می تواند دکوراسیون منزل شما را بی نظیر سازد. در گذشته راجع به سبک اسکاندیناوی مطالبی را برایتان به اشتراک گذاشتیم. در ادامه خط معمار قصد دارد نمونه ای دیگر از طراحی داخلی آپارتمان با این سبک را به شما معرفی کند. در این نمونه به شما نشان خواهد داد که چگونه با به کارگیری اصول سبک اسکاندیناوی یک کانسپتی بی نظیر داشته باشید.

سالن نشیمن دارای پلان باز می باشد. دیواره ها در سالن نشیمن از آجر سفید رنگ بوشیده شده است. ورود نور طبیعی از طریق درب سرتاسری بالکن بر روشنایی این فضا می افزاید. کف سالن نشیمن با چوب پوشیده شده است و این فضا را از فضای آشپزخانه که دارای کف پوش سفید طرح دار است، جدا می کند. دیوار پشت تلویزیون برخلاف سایر دیواره ها، به رنگ خاکستری می باشد و در میان فضای روشن و سفید رنگ توجه را به خود جلب می کند.

طراح برای تزئین بالکن از گلدان های گل طبیعی استفاده کرده است. در یک طرف بالکن یک میز و صندلی قرار داده است و نقاشی دیواره پشت آن زیبایی این فضا را کامل می سازد. اگر شما از طرفداران سبک اسکاندیناوی هستید، می توانید از این نمونه ایده بگیرید.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناویطراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی آپارتمان، سبک اسکاندیناویتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 371

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *