طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار شرکت Orange، مسکو

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار شرکت Orange، مسکو –

دفتر کاری که در این قسمت قصد داریم نگاهی به آن بیاندازیم توسط گروه معماری روسیه ای T+T Architects دیزاین شده است. این دفتر کار متعلق به کمپانی بین المللی Orange است که در زمینه ی ارائه خدمات تجاری فعالیت می کند و به تازگی دفتر کار خود را در شهر مسکو راه اندازی نموده است.

همانطور که از تام این برند پیداست، رنگ نارنجی یکی از رنگ های اصلی لوگوی این شرکت است و البته این رنگ به عنوان یک رنگ کلیدی، در طراحی داخلی دفتر کار باید مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ترکیبات فوق العاده رنگ نارنجی، ترکیب آن با رنگ خاکستری و سفید است که بسیاری از طراحان از ترکیب این سه رنگ برای کارهای گرافیکی بهره می برند. با توجه به این ترکیب سه تایی شناخته شده، تیک طراحی و معماری، کار چندان پیچیده ای برای انتخاب رنگ بندی فضا نداشته اند. بر همین اساس وقتی اسم رنگ خاکستری و طراحی یک دفتر کار مدرن به میان می آید متریال بتن اکسپوز وارد بازی خواهد شد. بر این اساس، می توان به سادگی به این نتیجه رسید که بتن اکسپوز بصورت گسترده در فضا مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از بتن اکسپوز و ترکیب رنگی ذکر شده را در بخش رسپشن این دفتر می توانید به وضوح مشاهده نمایید.

این دفتر کار بر اساس سبک های مدرن و صنعتی و بصورت Open Office یا پلان باز طراحی شده است. این سبک طراحی یعنی سبک صنعتی – مدرن امروزه در دفاتر کاری بسیار محبوب و مورد استفاده است. البته در کنار پلان باز که برای فضای کاری اصلی کارکنان در نظر گرفته شده است، بخش هایی بصورت اتاق های کار خصوصی و … نیز در فضا تدارک دیده شده است که طبیعتا بر اساس احتیاجات و نیازمندی های این دفتر، در محیط تعریف شده است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید و امیدواریم برای طرح های خود از آن ایده بگیرید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی داخلی دفتر کار،طراحی دفتر کار،دکوراسیون داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 1,635

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *