جدید ترین مدل های کابینت سال ۲۰۲۰

جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰

جدید ترین مدل های کابینت سال ۲۰۲۰

آشپزخانه ها به یکی از مهمترین شاخص های موجود در دکوراسیون منزل تبدیل شده اند. در گذشته آشپزخانه ها در معرض دید نبودند و حتی در برخی از منازل در قسمت پشتی خانه پنهان بودند. اما در سال های اخیر روند طراحی داخلی آشپزخانه ها تغییر کرده و آشپزخانه ها را به نقطه کانونی منازل تبدیل کرده است. مکانی که همه افراد در ابتدای روز یا بعد از یک روز طولانی دورهم جمع می شوند. بنابراین امروزه آشپزخانه ها از لحاظ زیبایی و ایجاد گرمی و صمیمیت در مرکز منازل جلوه گر می شوند.

طراحی آشپزخانه شما یکی از مهمترین تصمیمی است که هنگام دکوراسیون منزل باید به آن توجه داشته باشید. دلیل آن نیز بسیار ساده است، زیرا شما نمی توانید سبک آشپزخانه خود را به سادگی تغییر دهید، زیرا نصب لوازم و همچنین لوله کشی های مورد نیاز آسان نیست. در این میان کابینت ها نیز به عنوان مهم ترین عنصر در دکوراسیون آشپزخانه به حساب می آیند. بدین ترتیب در این بخش در خط معمار قصد داریم تا جدیدترین مدل های کابینت در سال ۲۰۲۰ را برای کاربران و معماران گرامی به اشتراک بگذاریم. قبل از ارائه تصاویر بهتر است تا خلاصه ای راجع به نکات ضروری در دکوراسیون آشپزخانه روند دکوراسیون آن شرح دهیم.

دیوار پس زمینه کابینت ها

دیوارهای پس زمینه کابینت ها می توانند به بخش جالبی برای دکوراسیون آشپزخانه تبدیل شوند. امروزه کاشی ها در سایزها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشند، اما اخیرا استفاده از کاشی هایی در ابعاد بزرگ بیش تر توجه افراد را جلب می کند. همچنین رنگ های مختلفی با توجه به سلیقه کارفرما و نوع دکوراسیون وجود دارد. کسانی که به سبک کلاسیک علاقه مندند می توانند از کاشی هایی با رنگ خنثی با بافت طبیعی استفاده کنند.

ارتباط آشپزخانه با فضای بیرون

بسیاری از افراد می خواهند تا آشپزخانه منزلشان به فضای بیرونی و پاسیو متصل باشد. بنابراین شما می توانید با نصب یک درب شیشه ای این دو فضا را به هم متصل کنید.

ترکیب فلز ات در دکوراسیون آشپزخانه

این سوال به وفور توسط افراد مطرح  می شود که آیا ترکیب فلزات در دکوراسیون آشپزخانه مناسب است یا نه؟ پاسخ طراحان به این سوال کاملا مثبت می باشد. افزودن فلزات در دکوراسیون آشپزخانه اگر به طور صحیح باشد حتی به زیبایی و شخصیت آشپزخانه شما نیز می افزاید. ما در روند دکوراسیون آشپزخانه در سال ۲۰۲۰ به وفور شاهد فلزات هستیم. به عنوان مثال شما می توانید برخی از اشیای مورد استفاده در آشپزخانه مانند صندلی ها، پایه های میز و یا جزیره آشپزخانه را از جنس فلز انتخاب کنید.

هودهای فلزی

در سال ۲۰۲۰ افراد در انتخاب طرح های هود در آشپزخانه های خود تمرکز خواهند کرد. این قطعه به خصوص با توجه به چیدمان آشپزخانه می تواند به به نقطه کانونی در فضا تبدیل شود. نصب هود های فلزی می تواند تضادی زیبا در میان کابینت های یک دست ایجاد کند. اما ممکن است که هزینه بالایی را در بر داشته باشد.

رنگ در دکوراسیون آشپزخانه

همانطور که می دانید، رنگ ها تأثیر مستقیمی بر روی روحیه افراد دارند. دقت در انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی می تواند فضا را به جذاب، زیبا و به یادماندنی کند. توجه به این نکته در دکوراسیون آشپزخانه نتیجه ای مشابه را به همراه دارد. در روند دکوراسیون ۲۰۲۰ و به دنبال آن ۲۰۲۱ رنگ هایی از تنالیته های خنثی گرفته تا طیف های قهوه ای مانند رنگ بلوطی، سبز و زغالی ( در ترکیب با اشیای مشکی رنگ) و همچنین رنگ های زمینی مانند خاکی، آبی و سبزهای شفاف می باشند.

استفاده از متریال پایدار

امروزه افراد از طرفداران محیط زیست هستند و این احساس مسئولیت حتی در نحوه خرید اقلام دکوراسیون آشپزخانه نیز برجسته می شود. بیش تر کارفرما ها طرفدار کابینت هایی با متریال پایدار هستند که گازهای گلخانه ای کمتری را تولید می کنند. بنابراین تولید کنندگان بنا به تقاضای بالا شیوه ساخت کابینت ها را تغییر داده اند.

کابینت آشپزخانه

همانطور که می دانید، کابینت ها مهم ترین بخش های آشپزخانه به حساب می آیند. تصور یک آشپزخانه سازمان یافته بدون کابینت امکان پذیر نیست. امروزه طیف های گسترده ای از انواع کابینت ها در باز وجود دارد و انتخاب مناسب ترین آن می تواند چالش برانگیز باشد. در ادامه خط معمار نکاتی را اشاره خواهد کرد که در انتخاب بهترین کابینت برای آشپزخانه ایده آل شما کمک خواهد کرد.

در نظر داشتن سبک دکوراسیون

امروزه چندین سبک در دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد که برای هر دو آشپزخانه های سنتی و مدرن مناسب می باشند. توجه به این نکته اهمیت دارد که شما کابینت هایی را که انتخاب می کنید، با رنگ دکوراسیون آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد.

زیبایی و کاربردی

در هنگام انتخاب کابینت نباید تنها به زیبایی و ظاهر کابینت توجه داشته باشید. با در نظر گرفتن فضای موجود شما می توانید بهترین کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. شما می توانید به قفسه، از کشو های مختلف استفاده کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که کابینت های شما کاربردی هستند. شما باید در هنگام انتخاب کابینت، نوع محصول مورد نیاز برای ذخیره را در نظر داشته باشید. از این گذشته باید بدانید که کابینت ها به منظور ذخیره سازی در نظر گرفته می شوند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کابینت هایی که شما انتخاب می کنید، برای محصولاتی که قرار است ذخیره سازی کنید مناسب هستند و در نتیجه اطمینان حاصل کنید که آن ها مطابق با سبک زندگی شما می باشند.

یراق آلات

کابینت ها بخش مهمی از فضای داخلی آشپزخانه هستند بنابراین مهم است که در انتخاب دستگیره و یراق آلات دقت کافی را داشته باشید تا زیبا به نظر برسند. طیف گسترده ای از سبک ها، رنگ ها و طرح های این اقلام در بازار وجود دارد. شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه خود به انتخاب بهترین نوع آن بپردازید.

بهترین متریال برای کابینت

انتخاب بهترین متریال برای در های کابینت ها یکی از مهم ترین نکاتی است که در دکوراسیون آشپزخانه ها باید بدان توجه داشته باشید، زیرا درب ها علاوه بر این که بر زیبایی و ظاهر آشپزخانه تأثیر دارند، مسئول حفاظت از وسایل آشپزخانه را نیز دارند. امروزه در بازار طیف گسترده ای از متریال برای درب های کابینت ها وجود دارد. بنابراین گزینه های متعددی در پیش روی شما قرار می گیرد. در ادامه به برخی از کاربری ترین آن ها اشاره می کنیم شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه، موقعیت و سبک دکوراسیون بهترین گزینه  را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

چوب

فولاد ضد زنگ (استینلس استیل)

لمینت یا ترموفیل

روکش چوب

PVC

نئوپان

تخته چندلا

صفحات MDF

در ادامه خط معمار نمونه هایی بی نظیر از جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ را برای شما ارائه خواهد داد. با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰

در این بخش جدیدترین مدل کابینت ۲۰۲۰ را ارئه کردیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 3,816

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *