طراحی داخلی آپارتمان، استفاده از چوب تیره در مقابل سنگ مرمر

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل

طراحی داخلی آپارتمان، استفاده از چوب تیره در مقابل سنگ مرمر

یکی از تکنیک هایی که به وفور در سبک مدرن توسط طراحان و معماران مورد استفاده است، استفاده از تضادهاست. ایجاد تضاد یکی از تکنیک هایی است که سبب ایجاد فوکال پوینت و برانگیختن توجه خواهد شد. در آپارتمانی که در این بخش طراحی داخلی آن مورد بررسی آن قرار خواهد گرفت، شما استفاده از این تکنیک را مشاهده خواهید نمود.

اما نکاتی اولیه ای که راجع به این آپارتمان باید بدانید این است که در یکی از شهرهای کشور بزریل واقع شده است، معماری داخلی آن توسط studio Belotto Scopel صورت گرفته و یک آپارتمان دو خوابه است. (یک خواب معمولی و خواب مستر). در واقع این آپارتمان، یک آپارتمان کامل با تمام جزئیات مورد نیاز است که می توانید ایده های خوبی در اختیار شما قرار دهد. اگر قصد طراحی آپارتمان مدرن را دارید، بررسی این  آپارتمان را از دست ندهید.

در فضای آشپزخانه ی این آپارتمان، از چوب با رنگ تیره برای کابینت استفاده شده است و از سنگ مرمر با تونالیته ی رنگی خاکستری برای کانتر و صفحه روی کابینت استفاده شده است. به این ترتیب، یک تضاد نسبی رنگ ایجاد شده است که بسیار موافق طبع است.

بخش های دیگر آپارتمان هم با سبک مدرن طراحی شده است و متریال چوب، به عنوان یک متریال ویژه چه در طراحی داخلی و چه دکوراسیون و مبلمان مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده و بررسی نمایید. در انتها نیز، پلان ها قرار داده شده است تا درک بهتری از فضا داشته باشید.

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل

پلان ها:

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir – Dezeen

تعداد بازدید: 812

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *