طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش به سبک مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش به سبک مدرن –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی فروشگاه کفش، برند PEDICA در شهر مونترال کانادا بیاندازیم که به تازگی افتتاح شده است. دیزاین این فروشگاه توسط گروه طراحی ABNORM studio انجام شده است.

استفاده از متریال های طبیعی نظیر چوب در کنار متریالی مانند شیشه رنگی، از نکات قابل توجه این فروشگاه است که بر اساس سبک مدرن طراحی شده است. خطوط در همه جای طراحی صاف هستند و دکور تا حد امکان مینیمال است. شیشه رنگی به رنگ مشکی، سبب ایجاد یک انعکاس خیره کننده در فضا شده است و دکور خاصی را برای فروشگاه بوجود آورده است. ترکیب این دو متریال یعنی چوب و شیشه رنگی، در کنار سبک مدرن طراحی، چیزی است که در این فروشگاه توجهات را جلب خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش،طراحی مغازه کفش فروشی طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش،طراحی مغازه کفش فروشی طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش،طراحی مغازه کفش فروشی طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش،طراحی مغازه کفش فروشی طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش،طراحی مغازه کفش فروشی طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش،طراحی مغازه کفش فروشی طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه کفش،طراحی مغازه کفش فروشی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Retaildesginblog

تعداد بازدید: 1,000

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *