زیبایی شناسی مدرن در دکوراسیون اداری

زیبایی شناسی مدرن در دکوراسیون اداری

زیبایی شناسی مدرن در دکوراسیون اداری

زیبایی شناسی مدرن در دکوراسیون اداری توسط دفتر معماری Partners by Design یک فضای کاری پویا برای شرکت Vizient در حلقه غربی شیکاگو ایجاد کرده است که زیبایی شناسی مدرن را با معماری و جزئیات اداره پست قدیمی تاریخی ادغام کرده. این مقاله به بررسی و شرح ویژگی ها و کلیات این پروژه داخلی اداری می پردازد.

زیبایی شناسی مدرن در دفتر اداری

 این پروژه که به عنوان مکانی طراحی شده است که «شهرها و پارک‌ ها در آن در کنار هم قرار می‌ گیرند»، زیبایی‌ شناسی مدرن، پیچیده و پیشرفته را با جزئیات آرت دکو اداره پست قدیمی ادغام کرده است. این پروژه که به‌ عنوان بزرگ‌ ترین شرکت بهبود عملکرد مراقبت‌ های بهداشتی برای ارائه کشور، نیازها و ترکیبات متنوع برنامه‌ های تطبیق دو دفتر اداری شیکاگولند را در فضای کاری ۱۱۰۰۰۰ فوت مربعی مورد طراحی کرده است.

طراحی فضای تعامل و همکاری در محیط اداری

اولویت اصلی در طراحی داخلی اداری این پروزه تاکید بر ارزش های شرکت Vizient است که در کل طرح دفتر منعکس می شود. با در نظر داشتن این نکته در ذهن، تیم طراحی فضایی را ایجاد کرده است که مانند بلواری مرکزی، ستون فقراتی عریض در فضای کاری لنگر انداخته و فرصت اتصال میان همکاران و تعامل بین ها را ایجاد می کند. این محیط برجسته و محصور در دنده‌ های چوبی خمیده و دراماتیک، در حالی که از تابلوهای نئونی و کره‌ های الهام‌ گرفته از چراغ‌ های خیابانی با قرارگیری استراتژی‌ هایی مسیرها را برجسته می‌ کنند و یک مرجع بصری ارائه می‌ دهند که نسبت فرد با فضای این بلوار ایجاد شده را بلوار را قاب می‌ کند.

این فضا با انواع فضاهای کاری و تفریحی پر شده است تا بهترین تجربه ممکن برای کارمندان از جمله تالار شهر بزرگ، یک منطقه چند منظوره پر از نور مشرف به رودخانه شیکاگو را تضمین کند.

جمع بندی نهایی

طراحان این پروزه با  همکاری با تیم ها و بخش های مختلف این پروژه تلاش کردند تا ضمن حفظ و تاکید بر ارزش های کارفرما و پرسنل آن فضایی ایجاد شود که الهام‌ بخش و شگفت‌ انگیز باشد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه زیبایی شناسی مدرن در دکوراسیون اداری دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده:  ماریه عطایی

منبع: officesnapshots 

تعداد بازدید: 98

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *