دیزاین خانه مدرن، ایجاد ارتباط بین فضای داخلی و خارجی

دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی

دیزاین خانه مدرن، ایجاد ارتباط بین فضای داخلی و خارجی

معماری: استودیو Lot1 و Sydesign

موقعیت: استرالیا

مساحت: ۴۰۴ متر مربع

سال: ۲۰۱۷

پروژه خانه preston بازسازی و دیزاین خانه ای مدرن است که دارای پلان باز و فضای پرنوری می باشد. یکی از درخواست های صاحبان خانه در طی این پروژه،  حضور نور طبیعی در فضای داخلی است، زیرا خانه پیش از بازسازی بسیار تاریک بود. با توجه به این مسأله و جهت گیری سایت، کانسپت معماری و طراحی به گونه ای تکامل یافت که به ساختار آن اجازه می دهد تا نور و چشم انداز طبیعی از طریق سمت شمالی سایت وارد خانه شود.

صاحبان خانه، خانواده ای هستند که به سرگرمی ها علاقه مندند، بنابراین، عملکرد و اتصال مناطق پخت و پز برای آن ها در الویت قرار می گرفت. طراحان مناطق را پیکره بندی کرده و به سه بخش تقسیم کردند که شامل آشپزخانه اصلی، آشپزخانه در فضای باز، و یک فضای کوچک دیگری برای پخت وپز بود. این فضاها به گونه ای قرار داشتند که هم به طور مجزا و یا در کنارهم می توان استفاده کرد. این سه فضا اگرچه شبیه به هم هستند ما با توجه به موقعیت عملکردی متفاوت دارند.

متریال به کار رفته ترکیبی از بتن، آجر، چوب و آهن می باشد. با توجه به اهمیت ارتباط فضای داخلی و بیرونی، طراحان از همان متریال به کار رفته در طراحی نما، در دکوراسیون داخلی منزل هم استفاده کرده اند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی دکوراسیون خانه مدرن، ارتباط بین فضای داخلی و خارجی

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 853

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *