دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه قهوه، بزریل

طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی

دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه قهوه، بزریل

فروشگاه های قهوه در سرتاسر دنیا با بوی خود مشخص هستند. علاوه بر بوی خاص قهوه، می توان مغازه قهوه فروشی را به نحوی طراحی نمود که دکور نیز ارتباط معنوی با محصول داشته باشد. یعنی از دیزاین فروشگاه بتوان حس کرد که بله! اینجا یک مغازه قهوه فروشی است. به طور کلی در طراحی داخلی مغازه، صرف نظر از محصولی که به فروش می رساند، ارتباط میان دکوراسیون داخلی و محصول، بسیار کلیدی و پر اهمیت است و این وظیفه ی طراح و معمار است که با طرح خود این ارتباط را برقرار نماید.

در این بخش قصد داریم سری به یک مغازه قهوه فروشی در برزیل و در شهر Varginha بیاندازیم. این مغازه علاوه بر فروش قهوه، یک کافی شاپ کوچک نیز هست. طراحی داخلی این فروشگاه توسط معمار برزیلی، Estúdio Jacarandá صورت گرفته است. این معمار ارتباط معنوی بسیار خوبی بین دیزاین فروشگاه و محصول خود یعنی قهوه برقرار نموده است. استفاده از متریالی به نام چوب، برای دکور فروشگاه قهوه بسیار عالی بنظر می رسد. چرا که قهوه یک محصول طبیعی است و استفاده از متریال های طبیعی که از نظر رنگ و جنس قرابت معنایی با محصول دارند اولین و شاید بهترین چیزی است که به ذهن می رسد در ادامه می توانید تصاویر این فروشگاه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی Kapeh-cofee-store-interior-design-Brazil (5) طراحی داخلی فروشگاه قهوه،دکوراسیون مغازه قهوه فروشی

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 10,360

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *