طراحی داخلی فروشگاهی کفش کودک، احترام به مخاطب

طراحی داخلی مغازه،طراحی داخلی فروشگاه

طراحی داخلی فروشگاهی کفش کودک، احترام به مخاطب

وقتی صحبت از کودک می شود، تفکر طراحی دچار تغییر می گردد. چرا که مخاطب طراحی و معماری ، موجودی است که درک درستی از سبک مورد استفاده شما نخواهد داشت. برای او فرقی نمی کند فضا مدرن باشد یا به سبک صنعتی دیزاین شده باشد. چارچوب طراحی و کانسپت طرح باید به سمتی باشد که این مخاطب، تفکرات، روحیه و در یک کلمه دنیایش، تامین گردد و حس خوبی از فضا داشته باشد.

بر همین اساس در این بخش به سراغ طراحی داخلی فروشگاهی رفته ایم که مخصوص کودک است و در آن کفش بچگانه عرضه می گردد. این فروشگاه ۷۰ مترمربع مساحت دارد و در شهر والنسیا، در کشور اسپانیا واقع شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، در این فروشگاه سعی بر خلق فضایی جذاب از دید کودک بوده است. رنگ ها به شکلی مورد بهره برداری قرار گرفته اند که جذابیت بصری، سبب نگه داشتن کودک در فضا شود و حس بازی برای کودک داشته باشید. در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر این فروشگاه بیاندازید. اگر قصد خلق فضایی برای کودک دارید، ایده های ارائه شده در این پروژه، می تواند مفید واقع گردد.

طراحی داخلی مغازه کفش،طراحی داخلی فروشگاه کفش بچگانه طراحی داخلی مغازه کفش،طراحی داخلی فروشگاه کفش بچگانه طراحی داخلی مغازه کفش،طراحی داخلی فروشگاه کفش بچگانه طراحی داخلی مغازه کفش،طراحی داخلی فروشگاه کفش بچگانه طراحی داخلی مغازه کفش،طراحی داخلی فروشگاه کفش بچگانه طراحی داخلی مغازه کفش،طراحی داخلی فروشگاه کفش بچگانه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,910

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *