دکوراسیون دفتر اداری مدرن برای شرکت ترابری 

دکوراسیون دفتر اداری ترابری مدرن

دکوراسیون دفتر اداری مدرن برای شرکت ترابری 

معماری: استودیو Amicus

موقعیت: استرالیا، ملبورن

مساحت: ۳۴۰۰ مترمربع

سال: ۲۰۱۸

استودیو Amicus 

در سال اخیر به دکوراسیون دفتر اداری مدرن برای شرکت ترابری Australian Road Research Board پرداخته است. The Australian Road Research Board یکی از منابع اصلی حمل و نقل مستقل می باشد که توصیه های کلیدی را در مورد مهم ترین چالش های موجود در این کشور را رائه می دهد. در سال گذشته این شرکت با چشم اندازی جدید در مسیر دیگری قرار گرفت. این ماموریت در مورد ایجاد دانش برای چالش های حمل و نقل فردا و راه حل های امروز است. بنابراین شرکت قصد داشت تا استراتژی های خود را تعریف کند و استاندارد های خود را در صنعتشان ایجاد کنند. 

در طی همکاری با این کمپانی، طراحان دریافتند نه تنها از پروسه تغییر فرهنگی و نام تجاری حمایت می کند، بلکه همچنین طراحی و ساخت محیطی است که به تقویت موقعیت خود به عنوان رهبران صنعت کمک خواهد کرد، ایجاد فضایی است که نوآوری را افزایش می دهد و محل کار را فراهم می کند که بهترین استعداد را جذب و حفظ می کند . با توجه به ماهیت پیچیده پروژه طراحی داخلی دفتر کار ARRB ، با مناطق بزرگ مشتری / شریک، فضای اداری انعطاف پذیر، آزمایشگاه ها، محوطه های انبار و فضای باز و همچنین تمرکز بر مدیریت تغییر در کل فرایند، طراحان به عنوان مهم ترین عضو به این پروژه افزوده شدند. روش پویای طراحی و ساخت و ساز طراحان را قادر می سازد تا مشتری خود را غوطه ور ساخته و طراحی و توسعه واقعی را تسهیل بخشد. درک جامع و ارتباط طراحان با این کمپانی، منجر به ایجاد خطوط ارتباطی باز در هر یک از نقطه ها می شود.در محیط اطرف ساختمان موجود، ساختار فولادی کاملا جدید ساخته شد. این ساختار نهفته در محل، نه تنها یک چارچوب عملکردی بود، بلکه یک ویژگی زیبایی شناختی بود که دیواره های قوطی عمودی را تا ارتفاع ۹ متر پی ریزی کرد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون دفتر اداری ترابری مدرن دکوراسیون دفتر اداری ترابری مدرن دکوراسیون دفتر اداری ترابری مدرن دکوراسیون دفتر اداری ترابری مدرن دکوراسیون دفتر اداری ترابری مدرن دکوراسیون دفتر اداری ترابری مدرن دکوراسیون دفتر اداری ترابری مدرن دکوراسیون دفتر اداری ترابری مدرن

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 1,022

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *