طراحی داخلی کافه و فروشگاه با حفظ خاطرات خانوادگی

طراحی داخلی کافه و فروشگاه با حفظ خاطرات خانوادگی

طراحی داخلی کافه و فروشگاه با حفظ خاطرات خانوادگی

خاطرات خانوادگی و زیبایی شناسی قدیمی، قهرمانان این فضای چند منظوره هستند. این فروشگاه برزیلی از طریق رنگ ها و جزئیات، داستان خود را روایت می کند و رابطه هماهنگ بین غذا و رفاه را تداوم می بخشد. خط معمار در ادامه این مقاله به طراحی داخلی فضای این کافه و رستوران می پردازد.

یک پروژه فوق العاده ویژه برای دفتر، با محبت و مرجع خانوادگی بسیار

اینگونه است که معمار کاتیا آزودو، شریک معماری موکا، شروع به توصیف توسعه Erva Santa می کند: یک فروشگاه محصولات طبیعی، واقع در کوریتیبا، جنوب برزیل. این خانه که توسط محوطه‌ سازی طبیعی و یک باغ بزرگ احاطه شده است، نوستالژی دهه ۵۰ را به یاد می‌ آورد و عناصر روستایی و ارگانیک را درست در نما گنجانده است. دیوار آجری و تخته چوب تخریب با رنگ‌ های زنده ورودی تضاد دارند.

تقسیم بندی فضاهای داخلی با استفاده از رنگ ها

از آنجایی که این فضایی است که عملکردهای مختلف را در خود ادغام می کند، پروژه به سه مرحله تقسیم شد و از طریق رنگ ها تقسیم بندی شده است. اولین قدم بیسترو در نمای بیرونی ملک بوده است. برای این منطقه، از رنگ صورتی قدیمی استفاده شده است که با مبلمانی که توسط معماران صرفه جویی شده بود، مطابقت داشت.

در مورد سالن، که محل نگهداری چای، ادویه و محصولات طبیعی است، از سایه های سبز و بژ استفاده شده است. در نهایت، منطقه برای رویدادها، واقع در پشت ملک، آبی پر جنب و جوش برای محدود کردن فضا، که همچنین یک آشپزخانه مشترک را در خود جای می دهد، دریافت کرد.

رنگ‌ ها علاوه بر ایجاد حس‌ های مختلف، آرامش و گرما برای مشتریان، در محصولات نیز حضور دارند و ارتباطی بین فضا و برند برقرار می‌ کنند.

حفظ خاطرات کارفرما در زیبایی شناسی فضای داخلی

استفاده از خطوط منحنی و ترکیبی متفاوت از مواد مختلف مانند کفپوش چوبی، سرامیک و سنگ خام در فضای داخلی این کافه و رستوران استفاده شده است. ساخت و ساز با هدف ارتقای زیبایی شناسی خانه، نجات خاطرات مالکان نیز انجام شده است.

این پروژه ادای احترام به رابطه ضاحب فروشگاه با مادربزرگش است که اشتیاق خود را به محصولات طبیعی به اشتراک گذاشته است. معمار می گوید: «حتی نام Erva Santa به مریم گلی اشاره دارد که یکی از گیاهانی بود که مادربزرگ کارفرما بیشتر از همه از آن استفاده می کرده است».

محبت بین آن ها در جزئیات نیز نمایان می شود، مانند انتخاب مبلمان و دکوراسیون. یکی از کابینت‌ های مورد استفاده در این فروشگاه، یک میراث خانوادگی است که در کنار تکه‌ های اندازه‌ گیری شده، طراحی قدیمی را با خطوط مستقیم و امروزی ترکیب می‌ کند.

جمع بندی نهایی

پروژه نهایی مکانی است که پذیرای مشتریان خود است، خاطرات گذشته را به یاد می آورد و فضایی را برای خلق روایت های جدید، آمیختن محبت، آرامش و رفاه ارائه می دهد.

در ادامه خط معمار شمار را به دیدین سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی کافه و فروشگاه با حفظ خاطرات خانوادگی دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 256

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *