دکوراسیون دفتر اداری مدرن، شرکت حقوقی دانمارک

دکوراسیون دفتر اداری مدرن

دکوراسیون دفتر اداری مدرن، شرکت حقوقی دانمارک

دکوراسیون دفتر اداری مدرن چیزی بیش از ایجاد یک محیط و فراهم آوردن تجهیزات و مبلمان متناسب با نوع کار و فعالیت موجود در آن فضا است. طراحی فضای کاری بزرگ فراتر از  مسائل مربروط به فیزیکی و عملی می باشد و طراحان به رفاه روانشناختی و عاطفی افرادی که از فضا استفاده می کنند توجه می کند.  نکات مهمی وجود دارد که توجه به آن ها می تواند طراحان داخلی را در ایجاد فضای اداری مورد دلخواه نزدیک کند که خط معمار در این بخش به برخی از آن ها اشاره می کند:

۱٫ طراحی با توجه به فرهنگ منطقه صورت گیرد. ۲٫ توجه به نوع فعالیت گروه از نکات مهم در طراحی یک دفتر می باشد.۳٫ سطح بهره وری به طور مستقیم تحت تأثیر طراحی داخلی دفتر می باشد. ۴٫ نورپردازی در فضای داخلی صورت گیرد. ۵٫ طراحی با تحریک بصری در ذهن صورت گیرد. این ها نکاتی هستند که توجه به آن ها در دکوراسیون اداری می تواند طراحان را به ایجاد یک طرح ایده آل و مناسب نزدیک کند. در ادامه به شرح یک فضای اداری که دکوراسیون دفتر اداری مدرن، شرکت حقوقی دانمارک است، می پردازد.

شرح پروژه دکوراسیون دفتر اداری مدرن، شرکت حقوقی دانمارک

شرکت حقوقی SIRIUS Advokater یک محیط اداری جدید در یک انبار قدیمی را برای دفتر خود در نظر گرفته است. آن ها می خواستند تا در فضای جدید خود یک محیطی شفاف و غیر رسمی ایجاد کنند. چشم انداز فضای جدید این شرکت بر اساس درخواست های مدیریت و کارمندان، ایجاد یک چارچوب غیر رسمی، استقامتی و مقاومتی برای شرکت که مشتریان را می توان در یک محیط حرفه ای می باشد که کارمندان در این فضا احساس راحتی و امنیت داشته باشند.

با توجه به اینکه دفاتر حقوقی به مسائل شخصی می پردازند، باید حریم خصوصی افراد حفظ شود و بدین ترتیب برای هر یک از افراد یک اتاق جداگانه در نظر گرفته شود. علاوه بر این، تعدادی از اتاق های جلسه مخصوص برای میانجیگری و مذاکرات بین مشتریان طراحی شده است. در عین حال، ایجاد یک محیط اداری با یک شخصیت شفاف نیز مهم بود، بنابراین کارکنان و بازدیدکنندگان جریان و زندگی در دفتر را درک می کنند. نیازهای دفتر با پارتیشن بندی فضاها و سالن های ملاقات با استفاده از دیواره های شیشه ای برطرف شد. بر روی این دیواره هی شیشه ای پرده های زیبایی را نصب کرده اند که علاوه بر ایجاد زیبایی بر حفظ حریم خصوصی نیز کمک می کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

 
دکوراسیون دفتر اداری مدرن دکوراسیون دفتر اداری مدرن دکوراسیون دفتر اداری مدرن دکوراسیون دفتر اداری مدرن دکوراسیون دفتر اداری مدرن دکوراسیون دفتر اداری مدرن دکوراسیون دفتر اداری مدرن دکوراسیون دفتر اداری مدرن دکوراسیون دفتر اداری مدرن دکوراسیون دفتر اداری مدرن

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homeadore

تعداد بازدید: 598

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *