دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی BSF

دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی

دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی 

در این بخش آنچه قصد پرداختن به آنن را داریم، دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی می باشد. اول و مهمتر از همه، هنگام طراحی داخلی برای هر نوع کسب و کار، چندین نکته وجود دارد که سعی می کنیم به برخی از مهم ترین آن در این بخش بپردازیم. در این میان مهم ترین آن ها عملکرد، هویت نام تجاری، خلاقیت و منحصر به فرد بودن، بودجه و حوزه کاری فضای اداری می باشد.

عملکرد فضای کاری یکی از مهم ترین بخش های طراحی داخلی دفتر کار می باشد. طراحان به سادگی می توانند فضایی را طراحی کنند که فوق العاده به نظر برسد اما مهم ترین مسأله در طراحی چنین فضایی این است که بتوانند نیازهای عملکردی را سازماندهی کنند.مهم نیست که کسب و کار چه می باشد، تا زمانی که یک شرکت دارای نام تجاری برجسته ای باشد، می تواند در میان رقبای خود پیشی بگیرد. بنابراین یکی از مهم ترین مسائل در طراحی فضاهای اداری این است که بتوان نام تجاری خود را در فضای کاری خود به کار ببندد. توجه به سایر موارد ذکر شده نیز می تواند به طراحان کمک کند تا فضایی ایده آل را برای سازمان های مختلف طراحی کنند.

کامپانی (Bois Schiller Flexner (BSF  که یک شرکت حقوقی شناخته شده در سطح جهانی است، برای فضای جدید کاری خود در Hudson از طراحان خواست تا به طراحی داخلی این بخش بپردازند. این دفتر مدتهاست که با رویه ای کارآفرینی به فعالیت می پردازد، در حالی که روحیه غالب آن بیش ترمحدود به فضای کاری شرکت حقوقی سنتی می باشد. در طی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی در فضای جدید خود در Hudson ، تیم طراحی دفتر موجود در نیویورک را مجددا تصور کردند تا محیط  ساختمان را با ساختار کاری مشترک همگام سازند و در عین حال یک فرهنگ سازمانی مشترک و منحصر به فردی را ایجاد کنند. BSF مانند بسیاری از شیوه های قانونی دیگر، بسیاری از اجزای مخرب فضای حقوقی سنتی را حفظ کرده اند زیرا به عنوان سنت این ویژگی ها را داراست و این که می داند چگونه یک شرکت حقوقی سنتی به بهترین شکل فعالیت می کند. از سال ۲۰۱۶ آن ها تصمیم گرفتند که به ساختمان جدید خود در Hudson انتقال یابند، ساختمانی که هنوز در حال ساخت بود. بدین ترتیب آن ها تصمیم گرفتند با تیم طراحی مشورت کنند تا ببیند که چگونه می توانند فضاهای کاری را بدون محدودیت های حقوقی به کار بگیرند.

برای افزایش جذب و نگهداری نیروها، طراحان بر ایجاد فضاهای جدید تأکید کردند. همچنین آن ها بر روی Sf فضای کاری هر وکیلی بر اساس نوع کار آن ها تمرکز کردند. به عنوان مثال اگر طراحان فضاهای اداری خصوصی را حذف کردند، در صورت نیاز به حضور در جلسات مجبور شدند که اتاق های جدیدی را با توجه به مدت زمان و نوع جلسه به آن ها اختصاص دهند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی دکوراسیون داخلی شرکت حقوقی

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 752

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *