تم ساحلی در دکوراسیون داخلی خانه مینیمال

تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال

تم ساحلی در دکوراسیون داخلی خانه مینیمال

در این بخش قصد داریم تا تم ساحلی در دکوراسیون داخلی خانه مینیمال را به شما معرفی کنیم. این پروژه متفاوت و منحصر به فرد توسط استودیو Cartelle طراحی شده است. صاحبان این پروژه که زوجی جوان در ایتالیا بودند در طی بازسازی خانه خود تم متفاوت را در با هم ادغام کرده اند. استودیو طراحی نیز سعی کرده اند تا این دونوع ذائقه ی متفاوت را به طرز هنرمندانه ای با هم ترکیب کرده و فضایی مدرن و در عین حال جذاب و چشمگیری را بیافرینند. برای کارفرما اهمیت داشت که در کل فضای خانه حسی از فصل تابستان را در کنار فضای ساحلی ایجاد کنند، بنابراین طراحان تصمیم گرفتند تا چوب گرم و بافت های نرم را در ترکیب با عملکردهای تکنولوژیکی سرمایشی به کار ببرند.

مساحت کل خانه ۱۱۲ مترمربع بود، همراه با یک سالن بزرگ با پلان باز که برای نشیمن اختصاص داده شده بود. این بخش مشترک به دو بخش تقسیم شده بود که برای جداسازی فضا از متریال متفاوتی در کف سالن استفاده شده است. چوب سطح بالایی فضای نشیمن را مشخص می کند، در حالی که سرامیک های سرد خاکستری بخش غذاخوری در آشپزخانه را مشخص می سازد. در سالن نشیمن کبلمان آبی رنگ به همراه رو نداز راه راه آبی حسی از فضای ساحلی را به مخاطب منتقل می سازد. نصب طناب به صورت ریتمیک در بالای مبلمان فضایی جذاب را ایجاد کرده است و تا راه پله ها نیز ادامه دارد. گیاهان خشک شده نیز به تکمیل تنالیته های طلایی می پردازند. شعله های آتش موجود در شومینه این بخش از فضای خانه را به نطقه ای گرم برای فصل زمستان تبدیل کرده است.

شلف های باز در کنار شومینه ی مدرن فضایی آرام، صمیمی و دوستانه را ایجاد کرده است. در سراسر فضای خانه نورپردازی سقفی به کار نرفته، در عوض تمامی نورپردازی در دیواره ها انجام شده است و فضایی صمیمی تر ایجاد کرده است. وجود میز غذاخوری تیره در میان رنگ سفید فضا تضادی شدید ایجاد کرده است. اگر شما نیز رنگ های سرد و تم ساحلی برای دکوراسیون داخلی منزل خود ترجیح می دهید این نمونه می تواند ایده مناسبی برای رسیدن به تم دلخواه در فضای خانه شما باشد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماید.

تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال تم ساحلی دکوراسیون داخلی مینیمال

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 666

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *