تصاویر اجرای کناف و سقف کاذب، ۳۷ نمونه

سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف

تصاویر اجرای کناف و سقف کاذب، ۳۷ نمونه –

کناف یا پنل های گچی تولید شرکت کناف، چند سالی است که در صنعت ساختمان ایران بسیار پرکاربرد است . گروه های زیادی به اجرای این متریال مشغول اند. توضیحات راجع به جنس و مشخصات کناف در وب سایت های مرتبط به دفعات قید شده است و ما در اینجا به توضیحی کوتاه و ساده در مورد این متریال بسنده می کنیم:

کناف نوعی صفحه روکش دار گچی (Dry Wall) است که توسط شرکت کناف تولید می شود. سقف ها و دیوارهای جداکننده (تیغه) کناف سازه های فلزی یکپارچه گالوانیزه هستند که صفحات روکش دار گچی و سیمانی بر روی آنها پیچ می شوند. درز بین صفحات با بتونه درزگیری پر شده و سطوح صاف به وجود آمده رنگ آمیزی می شوند.

با این توضیح مختصر راجع به کناف، به سراغ تصاویر اجرای این متریال و برخی طرح های ارائه شده با این متریال خواهیم رفت. کناف قابلیت اجرا روی دیوار و سقف را داراست. در واقع می توان با این متریال به سادگی دیوارهای گچی ایجاد نموده و از طرف دیگر، بوسیله ی شاسی کشی روی سقف، سقف کاذب از جنس کناف ایجاد نمود که در نهایت با رنگ زدن آن، می توان هر طرحی را روی فضا خلق نمود.

یکی از قابلیت های کناف، اجرای طرح های منحنی گونه با این متریال است. شاید بسیاری از معماران و طراحان با طرح های منحنی و کرو رابطه ی خوبی نداشته باشند. اما در نهایت بسیاری از سلایق عمومی، به این سمت است. پس در این بخش می توانید طرح های منحنی را در کنار طرح های مدرن مشاهده نمایید.

سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف سقف کاذب،کناف،تصویر اجرای کناف

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 50,447

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *