بهترین طراحی ویلا

بهترین طراحی ویلا

طراحی ویلا توسط گروه معماری آوگون

در این بخش از خط معمار قصد داریم تا ایده هایی جذاب و کاربردی را برای کسانی که قصد ساخت ویلا دارند را به اشتراک بگذاریم و مجموعه ای از بهترین طراحی ویلا را ارائه دهیم. اگر در ذهن خود رویای داشتن یک ویلای به روز، خاص و منحصر به فردی را دارید با مطالعه ای این بخش می توانید این رویای خود را تبدیل به واقعیت سازید. در میان معماری و طراحی داخلی انواع بناها، طراحی و ساخت ویلا همواره موضوعی متفاوت، جذاب و دوست داشتنی برای معماران و همچنین افراد عادی می باشد. شاید برای شما این سوال پیش آید که چه چیزی در این موضوع وجود دارد که موجب شده تا طراحی و معماری ویلا به این میزان متفاوت و یا به قولی هیجان انگیز تر از سایر بناهای مسکونی به نظر برسد. در ابتدا باید بگوییم که دلایل زیادی برای این امر وجود دارد که در ادامه به تمامی آن ها به طور خلاصه خواهیم پرداخت. اولین و شاید مهم ترین موضوع این است که ویلا ها معمولا فضایی برای استراحت و تفریح افراد می باشند. فضایی که قرار است به یک پناهگاه و تفرجگاه برای آن ها تبدیل گردد. افراد قصد دارند تا آخر هفته ها و تعطیلات سال خود را در محیطی به دور از زندگی ماشینی و صنعتی شهر، در دل طبیعت بگذرانند که در عین حال زیبا، آرامش بخش، دلچسب و منطبق با علاقه و سلیقه ی شخصی خودشان باشد.

حال، شاید از خود بپرسید چرا طراحی ویلاهای برون شهری مطابق با علاقه ی شخصی و سلیقه ی خود افراد است؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که در ساخت و ساز ساختمان های درون شهری همیشه محدودیت هایی که شهرداری وضع می کند وجود دارد و شما نمی توانید آن چه را که در ذهن خود دارید را اجرا سازید. بر عکس محدودیت های مبنی بر قوانین و مقررات شهرداری، این محدودیت ها در طراحی های ویلا وجود ندارد  و یا حداقل بهتر است بگوییم که نسبت به سخت گیری های ساخت و ساز در شهر کم تر می باشد. بدین ترتیب در طراحی ویلا شما آزادانه تر می توانید درمورد طرح ویلای خود تصمیم بگیرید و هم معماران می توانند آزادانه تر ابتکار و خلاقیت خود را در بهترین طراحی ویلا به کار ببندند.

همانطور که مشاهده نمودید از جذابیت های بهترین طراحی ویلا برای شما به طور خلاصه سخن گفتیم، حال باید ببینیم که برای طراحی ویلا شما چه چیزهای مهمی را باید بدانید تا در مدت زمان کوتاه کلید ویلای رویاهای خود را در دست بگیرید و همراه با خانواده ی خود در آن اوقات فراغت را بگذرانید و از حضور در آن در کنار خانواده ی خود در یک آخر هفته یا تعطیلات لذت ببرید.

اولین قدم این است که شما در منطقه ی مناسب زمین مورد نظر را خریداری نمایید. بعد از این موضوع شما می توانید با توجه به موقعیت قرار گیری زمین، در مورد طرح ویلا تصمیم گیری نمایید. اینجاست که برای داشتن بهترین طراحی ویلا باید تصمیمی درست و به جا بگیرید. زیرا اگر تصمیم گیری شما به درستی نباشد ممکن است شما رضایت کامل را از نتیجه نهایی نداشته باشید و همواره خود را از تصمیم گیری نادرست سرزنش کنید. پس بهتر است که تصمیم نهایی شما آگاهانه باشد. در طراحی ویلا انتخاب طراح خبره، با تجربه و خلاق می تواند نقش مهم و اساسی را در نتیجه نهایی داشته باشد. اما چگونه؟ اگر مجموعه ای که برای طراحی ویلای خود انتخاب می نمایید، دارای تیمی قوی و متخصص باشد، می تواند فراتر از ایده ی شما را طراحی کند و در نتیجه شما رضایت کافی را از نتیجه داشته باشید، اما برعکس اگر طرح تیم طراحی توانمندی را انتخاب نکنید، نتیجه می تواند کاملا بر عکس بوده و شما از ویلای خود راضی نشوید و حتی ممکن است در صدد فروش آن بر آیید. بنابراین توصیه ما بر این است که در انتخاب طراحان باید حساسیت کافی به خرج دهید و پس از انتخاب بهترین گزینه با اطمینان و آرامش خاطر طراحی ویلای خود را به آنان بسپارید. در این میان گروه معماری آوگون آماده ی ارائه خدمات طراحی و اجرا ویلا در انواع سبک ها، منطبق با علایق و سلیقه ی شما در سراسر ایران می باشد. این مجموعه با دارا بودن کادری جوان، پویا و متخصص و به کار گرفتن جدید ترین متدهای روز طراحی، آماده ی ارائه ی خدمات صفر تا صد طراحی و اجرای ویلا به کارفرمایان محترم بوده و سعی برجلب رضایت آن ها دارد. شما می توانید جهت ارتباط با طراحان و مشاوران این مجموعه با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید و خواسته ها و ایده های خود را از طراحی ویلای مورد نظر مطرح نمایید. مشاوران ما در مجموعه ی آوگون با اشتیاق پاسخگو و راهنمای شما بوده و آماده واقعی ساختن رویاهای شما خواهند بود:

شماره تماس گروه معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

در ادامه ی مطالب شما را بیشتر با این مجموعه و روند کاریشان آشنا خواهیم کرد.

طراحی ویلای شما با گروه معماری آوگون

تیم طراحی آوگون با دارا بودن کادری مجرب و متخصص افزون بر یک دهه می باشد که در زمینه معماری و طراحی داخلی با کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، درمانی و آموزشی به طور حرفه ای فعالیت داشته و پروژه هایی را به اجرا رسانده که در نوع خود بی نظیر می باشند. این مجموعه در زمینه های طراحی داخلی نیز موفق به کسب جوایزی در سطح جهانی شده است. شما می توانید جهت آشنایی و دریافت اطلاعات بیش تر به وبسایت آوگون مراجعه نمایید. افزون بر این این مجموعه توانمند در معماری و طراحی داخلی در انواع سبک ها می باشد. مهم ترین نقاط مثبت این مجموعه این است که اعضای آن همواره در تلاش هستند تا طرح ها و خدماتی که به کارفرمایانشان ارائه می دهند، به لحاظ کیفی در مطلوب ترین و بالاترین وضعیت ممکن بوده و در عین حال از لحاظ قتصادی نیز برای آن ها مقرون به صرفه باشد. به طور خلاصه می توان گفت هدف اصلی گروه معماری آوگون جلب رضایت کارفرما می باشد.

همانطور که بدان اشاره نمودیم در انتخاب صحیح تیم طراحی موضوعی مهم وجود داشت و این بود که برای انتخاب معماران می بایستی شناخت کافی از آن ها بدست آورید. اما، این شناخت چگونه بدست می آید؟ بهترین و ساده ترین روش برای این که از تخصص معماران اطمینان حاصل کنید، مشاوره ی حضوری و بررسی نمونه ویلاهای طراحی و اجرا توسط آن مجموعه می باشد. با دیدن نمونه کارهای طراحی شده توسط هر مجموعه طراحی می توانید، کیفیت کار، سبک کاری، توانمندی، خلاقیت و همچنینبا سلیقه طراحان تا حدودی آشنا شوید و در انتخاب خود بهتر و منطقی تر بتوانید تصمیم بگیرید. در این راستا در ادامه به معرفی برخی از جدید ترین ویلاهای طراحی و اجرا شده توسط گروه معماری آوگون خواهیم پرداخت و شما را با کیفیت پروژه های طراحی شده توسط این مجموعه آشنا خواهیم ساخت:

نمونه ویلاهای طراحی شده توسط گروه معماری آوگون در سال های اخیر

طراحی ویلای دوراهان

طراحی ویلای فرجام

طراحی ویلای ماکو

طراحی ویلای مشرف

نمونه هایی که در بالا معرفی کردیم تنها جزئی از جدید ترین ویلاهای طراحی شده توسط این مجموعه می باشند. جهت مشاهده و بررسی سایر نمونه ها و رزومه کامل گروه معماری آوگون می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

Avgoon.org

ارتباط  با گروه معماری آوگون

هر مجموعه ای روند کار مختص خود را دارد که دانستن آن و اطلاعات پیشین باعث می شود تا مراحل کار به طور منظم و با سرعت بالایی پیش رود. روندکار و برقراری ارتباط با گروه معماری آوگون نیز به شرح زیر می باشد:

_ تماس اولیه و تلفنی با گروه معماری آوگون و پس از آن گزارش دادن اطلاعات اولیه و مطرح کردن خواسته ها و نیازها:

بدین صورت که شما با این مجموعه به صورت تلفنی تماس گرفته و اطلاعات اولیه و خواسته های خود را به کارشناسان انتقال می دهید. پس از مشاوره تلفنی در صورت تمایل برای آشنایی بیش تر با طراحان و روند کار و اطلاع از هزینه های طراحی و اجرا به دفتر معماری آوگون مراجعه می نمایید.

_ برقراری جلسه ی حضوری در دفتر، مشاهده رزومه ها و گپ و گفت و رسیدن نتیجه و موافقت اولیه (که گاها این جلسه در مکان پروژه برقرار می شود):

در طی برگزاری جلسه ی حضوری میان طراحان و کارفرما خواسته ها، نیازها و تمامی موارد بین دو طرف مطرح می شود و در این میان  شما با سبک کاری، روند و نحوه کار و خط فکری طراحان آشنا خواهید شد. گاهی اوقات در صورت توافق میان هر دو، این جلسه در محل پروژه برگزار شده و طراحان از نزدیک موقعیت مکانی ویلا را مشاهده نموده و  ایده ها و نظریات خود را مطرح می کنند.

_ بررسی ابعاد مختلف توسط کارفرما و طراحان و عقد قرار داد اولیه:

پس از ملاقات اولیه و بررسی ابعاد مختلف توسط طراحان و کارفرما قرار داد اولیه بسته شده و پس از آن اتود های اولیه طراحی ویلا آغاز می گردد.

_ طراحی اتود های ابتدایی:

در آغاز طراحی اتودها تا تایید طرح نهایی جلسات متعددی با کارفرمایان برگزار می شود. در طی این جلسات، کارفرمایان نظرات خود نسبت به طرح های را مطرح کرده و تغییرات لازم در طرح ها اعمال می شود و تا تایید طرح نهایی اصلاحیه طرح ها ادامه می یابد.

_ تایید طرح نهایی:

طی این جلسات طراحان طرح را تکمیل کرده و به تایید نهایی کارفرما می رسانند تا سایر مراحل مانند تاییده شهرداری و سایر مراحل ساخت و ساز را طی کنند

_ آغاز اجرا:

در نهایت گودبرداری، پی ریزی و سایر مراحل ساخت و ساز آغاز می گردد.

در تمامی مراحل ذکر شده از ایده پردازی اولیه تا زمان تحویل کلید ویلا، طراحان و معماران ما گام به گام و شانه به شانه همراه شما خواهند بود.

بهترین طراحی ویلا

طراحی ویلا توسط گروه معماری آوگون

بهترین طراحی ویلا چه ویژ گی هایی دارد

بهترین طراحی ویلا باید از تمامی ابعاد از جمله زیبایی شناسی، عملکرد و سایر ابعاد مورد توجه قرار گرفته باشد. موضوعاتی مانند تقسیم بندی فضایی با توجه به متراژ مورد نظر، ایجاد حریم خصوصی، موقعیت جغرافیایی، انتخاب متریال مناسب با توجه به آب و هوای منطقه، داشتن ساختاری نظام مند، پی ریزی قوی و موارد دیگری که شاید مطرح کردن آن در این مقاله نگنجد. انتخاب صحیح متریال نما یکی از مهم ترین مسائلی است که در طراحی ویلاهای مسکونی باید مورد توجه قرار گیرد. متریالی که نسبت به آب و هوای منطقه مقاوم بوده و از نظر بصری بافتی زیبا به ویلا بدهد. همچنین به مرور زمان زیبایی خود را از دست ندهد و مقاوم و مستحکم باشد. هم چنین بهترین ویلاها باید دارای زیر ساخت های مستحکم بوده و در برابر عواملی مانند گرما، زلزله و یا سیل نیز مقاوت کافی داشته باشد.

طراحی ومحوطه ی ویلا

در طراحی ویلا علاوه بر نما و طراحی داخلی، طراحی محوطه و یا محوطه سازی موجب زیباتر و برجسته تر دیده شدن ویلای شما شده و یا به عبارتی به ویلای شما شخصیت و هویت می بخشد. شما می توانید با افزودن یک طرحی جزئی اما موثر، بر میزان زیبایی و جذابیت ویلای خود بیفزایید. محوطه ی ویلا می تواند شامل بخش های مختلفی از جمله استخر، فضای سبز، آلاچیق، نورپردازی و غیره باشد. وجود یک استخر در محوطه ویلا علاوه بر این که زیبایی بصری محوطه ی ویلای شما می افزاید، همچنین می تواند این بخش از ویلای شما رابه محیطی برای سرگرمی اعضای خانواده بخصوص در فصل تابستان تبدیل ساخته و افزون بر این به خنک تر ماندن فضای داخلی ویلا در فصول گرم تابستان کمک کرده و هوا را مطبوع و دلچسب بسازد. از دیگر عناصری که می توان در محوطه سازی ویلا انجام داد، نورپردازی می باشد. نورپردازی در محوطه ی ویلا علاوه بر روشن ساختن آن در تاریکی به عنوان یک عنصر زیبایی می تواند بر میزان زیبایی ویلای شما بیفزاید. معمول ترین و رایج ترین تزئینات محوطه ی ویلا نیز استفاد از گیاهان سبز و کاشت درختان می باشد. کاشت درختان به مرور زمان دارای مزیت های فراوانی می باشد. کاشت درختان میوه در طول زمان باعث می شود تا کاربر از محصولات و میوه ی آن استفاده نموده و مهم تر از همه این که به مرور زمان سایه درختان فضای خنک و دلچسبی را در فصل های گرم تابستان ایجاد می نمایند.

ویلای فلت یا دوبلکس

به طور معمول ویلاها به دو صورت عمده فلت و دوبلکس ساخته می شوند. در برخی از موارد هم به صورت تریبلکس طراحی می شوند. انتخاب نوع ویلا به سلیقه ی شما و برخی از شرایط بستگی دارد. حال در ادامه ویژگی هر یک از انواع ویلاها را با مزایا و معایبشان را شرح می دهیم. بدین صورت راحت تر و آسان تر می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک را بیش تر دوست داشته و یا این که کدام یک متناسب با شرایط موجود شما مناسب تر می باشد.

ویلای فلت (یک طبقه): همانطور که از نامش پیداست ویلای فلت دارای یک سطح بوده و یا همان ویلای یک طبقه می باشد. در این نوع ویلا تمامی بخش ها اعم از فضای خصوصی و عمومی در یک سطح قرار می گیرند. اگر فضای کافی برای بنای خود دارید و یا این که تمایلی به استفاده از پله ها در فضای داخلی ویلای خود را ندارید این طرح ویلا گزینه ی مناسبی برای شما می باشد.

ویلای دوبلکس و تریبلکس: نوع دیگر طرح ویلا به صورت دوبلکس و یا دو طبقه می باشد. ویلاهای دوبلکس در دو سطح طراحی شده و توسط راه پله به هم متصل می شوند. در این نوع ویلاها فضاهای خصوصی و عمومی از هم تفکیک شده و بدین ترتیب حریم خصوصی برای کاربران در فضاهای خصوصی برقرار می شود. به طور معمول بخش های خصوصی مانند اتاق های خواب و سرویس بهداشتی را در سطح بالا جانمایی می کنند و سایر بخش های عمومی مانند سالن نشیمن، آشپرخانه و فضای غذاخوری را در طبقه ی اول قرار می دهند. اما جاگذاری شان در این دو بخش می تواند جابجا باشد و این به نوع و سلیقه ی شما بستگی دارد. اما نوع مرسوم آن به صورت فوق می باشد.

نوع دیگر ویلاهای مسکونی از نوع تریبلکس می باشد که در سه طبقه طراحی می شود. با توجه به این که طراحی این گونه ویلاها هزینه های ساخت و اجرای بالایی را به همراه خواهد داشت، به ندرت توسط کاربران استقبال می شود.

در مطالب فوق تا حدودی با ویژگی ها و مشخصه های انواع طرح ویلا ها آشنا شدید، اما در تکمیل موارد باید به معایب و مزایای آن ها نیز اشاره کنیم تا با دیدی باز و آگاهانه تصمیم به انتخاب بگیرید.

هریک از انواع ویلاهایی که در بالا بدان اشاره شد در عین داشتن ظاهری زیبا و منحصر به فرد و همچنین مزایایشان دارای معایبی نیز هستند. از بارز ترین و برجسته ترین معایب ویلاهای دوبلکس می توان به مصرف بالای انرژی اشاره کرد. همانطور که می دانید گرمایش و سرمایش ساختمان های دوبلکس به مراتب دشوار تر از واحدهای یک طبقه یا فلت می باشد. یکی از دلایل آن ارتفاع دوبرابر واحدهای دوبلکس می باشد. از طرفی با توجه به این که ویلاها در فضای بیرون از شهر قرار دارند. ممکن است این مشکلات برایشان دوچندان شود. به علاوه باید گفت که هزینه های طراحی و ساخت ویلاهای دوبلکس دوبرابر ویلاهای فلت می باشد و همچنین نظافت و نگهداری از ویلاهای دوبلکس نسبت به ویلاهای فلت دشوارتر است. در مورد ویلاهای فلت نیز باید اشاره داشت که حریم شخصی برای فضاهای خصوصی نسبت به ویلاهای دوبلکس کم تر ایجاد می شود. نکاتی که در رابطه با ویلای دوبلکس ذکر شد در رابطه با ویلاهای تریبکس نیز صادق است. در این عنوان تمامی مواردی که در مورد طرح ویلا باید بدان اشاره می کردیم را شرح دادیم. اکنون تصمیم با شماست که بهترین نوع طرح را برای ویلای رویایی خود انتخاب نمایید.

طراحی داخلی ویلا

یکی از جذابیت های مراحل ساخت ویلا، طراحی داخلی آن می باشد. شما می توانید فضایی ساده، زیبا و سرگرم کننده ای را در ویلای خود طراحی کنید. نکته ای که در طراحی داخلی ویلاهای مسکونی باید توجه شود این است که فضای داخلی منطبق با نما و به عبارتی مطابق با سبک معماری طراحی شود. به عنوان مثال اگر نمای ویلای شما کلاسیک است، فضای داخلی آن نیز باید با سبک کلاسیک طراحی شود و یا برعکس ویلاهایی با نمای مدرن باید دارای فضایی داخلی مدرن باشند. به هر حال شما در طراحی و چیدمان فضای داخلی ویلای خود آزاد هستید و نوع چیدمان و دیزاین ویلای شما معرف سلیقه و آرزوهای شما در ویلا می باشد.

ویلای کلاسیک جذاب تر است یا ویلای مدرن

ویلاها در ایران با سبک های مختلفی قابل اجرا هستند، اما بیش ترین و پر طرفدارترین سبک های طراحی نما و دکوراسیون داخلی ویلاها مدرن و کلاسیک می باشد. برخی از شماها در تردید هستید که ویلاهای کلاسیک جذاب تر به نظر می رسد یا ویلاهای مدرن.

در ابتدا باید بگوییم که هریک از ویلاها چه مدرن، چه کلاسیک، چه مینیمال چه روستیک، هریک دارای زیبایی های منحصر به فرد خود می باشند. اگر با هر یک از این سبک ها بیش تر آشنا شوید قطعا بهتر می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از سبک ها را برای ویلای خود انتخاب کنید.

ویلای کلاسیک: ویلاهایی با نما و فضای داخلی کلاسیک به ساختمان های و نماهای طراحی شده در دوران کلاسیک و سده ی ۱۷ ام اروپا اشاره دارند. نماهایی با ابهت و مجلل، استفاده از سر ستون ها، به کار گرفتن سنگ های گران قیمت در نمای ساختمان ها و تراش های ظریف و استفاده از مجسمه در نما از ویژگی های بارز این سبک معماری می باشد. اگر تصمیم دارید تا فضایی لوکس و مجللی را برای ویلای تفریحی خود طراحی کنید و فضای داخلی آن را مبلمان گران قیمت و اکسسوری های ظریف و ارزشمندی تزئین کرده و یا به طور خلاصه اگر می خواهید هزینه ی بالایی را برای ویلای خود پرداخت نمایید، سبک کلاسیک را به شما توصیه می کنیم.

ویلای مدرن: در نقطه ی مقابل ویلای کلاسیک، ویلاهای مدرن قرار دارند که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. نماهای ساده، سطوح زاویه دار و راست گوشه، سادگی در انتخاب متریال، فضاهای داخلی روشن وساده از ویژگی های بارز سبک مدرن در معماری و طراحی داخلی ویلاها می باشد. مقرون به صرفه بودن و هزینه های پایین طراحی، ساخت و دستمزد این سبک معماری، شاید یکی از دلایل اصلی انتخاب و استقبال از سبک مدرن برای طراحی ویلاها می باشد. در ادامه ی مطالب شما می توانید نمونه هایی از این نوع معماری را مشاهده نموده و در طراحی ویلای مورد نظر خود ایده بگیرید.

هزینه های طراحی ویلا

امروزه با توجه به این که هزینه های ساخت و ساز و مصالح رو به افزایش است، موضوع بودجه و هزینه های مرتبط با ساخت و ساز مهم ترین موضوعاتی است که ذهن کارفرمایان را درگیر خود می کند. اما باید بگوییم که بهتر است که نگران این موضوع نباشید. همواره های راهیی برای کاهش هزینه وجود دارد که پیش روی شما قرار خواهد گرفت. بهترین کار این است که پیش از آغاز کار هزینه های اصلی و جانبی را به طور تقریبی برآورد سازید. برای انجام این کار توصیه ما بر این است که از طراحان و کارشناسان بخواهید تا شما را در این موضوع راهنمایی کنند. اما باید بدانید که هزینه های شما تحت تأثیر عوامل مختلفی از قبیل، متراژ، منطقه ای که ویلای شما در آن قرار گرفته، سبک معماری و طراحی داخلی، متریال مورد مصرف، سلیقه شما و بسیاری از موارد دیگر قرار می گیرد. اما مهم ترین موضوع در این زمینه مدیریت هزینه ها می باشد. اگر شما به درستی مدیریت کنید، می توانید با حداقل هزینه ها ویلای مورد علاقه ی خود را بسازید. در این میان باید گفت آیا شما به تنهایی می توانید از عهده ی این موضوع بر آیید؟ در پاسخ باید بگوییم که ممکن است شما به تنهایی بتوانید عهده دار این مسئولیت باشید، اما ممکن است خسارت هایی را به سبب تجربه ی کم پرداخت کنید. حتما این مثال را شنیدید که می گویند بهتر است کار را به کاردان آن بسپارید.

بدین تریب بهتر است شما نیز این کار را به معماران و مجریان بسپارید، زیرا طراحان و معماران در این زمینه تخصص بیش تری دارند. تجربه ی کافی آن ها در این زمینه باعث می شود تا میزان خطا در انتخاب مصالح و اجرا به حداقل برسد و بدین ترتیب شما از پرداختن هزینه های اضافی معاف خواهید شد. از طرفی دیگر آن ها در زمینه ی خرید مصالح با تولید کنندگان در ارتباط بوده و می توانند آن ها را به طور مستقیم از تولید کننده و با قیمت های مناسب تری خریداری نموده و در هزینه های نهایی شما صرفه جویی کرده باشند. شما نیز می توانید جهت برآورد تقریبی هزینه های طراحی و ساخت و ساز ویلا با کارشناسان ما در گروه معماری آوگون تماس بگیرید:

شماره تماس گروه معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

در ادامه جهت ایده مجموعه ای از جدید ترین ویلاهای مدرن طراحی و اجرا شده در سراسر جهان را جمع آوری کرده و به اشتراک گذاشته ایم. شما می توانید در صورت داشتن تمایل به بهترین طراحی ویلا از نمونه های زیر ایده بگیرید.

در ادامه خط معمار شما رابه دیدن تصاویر بهترین طراحی ویلا دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع:  Archline

تعداد بازدید: 285

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *