بهترین شرکت طراحی نمای ساختمان را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین شرکت طراحی نمای ساختمان

انواع طراحی نما ساختمان

آیا شما به دنبال بهترین شرکت طراحی نمای ساختمان برای طراحی نمای ساختمان خود هستید؟ آیا قصد دارید تا نمای ساختمان خود را با بالاترین کیفیت و با هزینه هایی مقرون به صرفه و اقتصادی اجرا نمایید؟ پس توصیه می کنیم تا این بخش از خط معمار را از دست ندهید. در این بخش شما را با نکاتی آشنا خواهیم ساخت تا بتوانید بهترین شرکت طراحی نمای ساختمان را برای پروژه های خود انتخاب نموده و نمای رویایی و ایده آل خود را طراحی کرده و اجرا نمایید. درست است که اجرای نمای هر ساختمان از مراحل پایانی ساخت و ساز می باشد، اما این موضوع دلیل بر کم اهمیت بودن و کمرنگ بودن نقش آن در یک ساختمان نیست. شما می بایستی از همان اوایل آغاز به ساخت و ساز در مورد طرح و حتی متریال مورد استفاده در اجرای آن تصمیم گیری کرده و به نتیجه ای قطعی برسید. در این مرحله قطعا شما از خود این سوال را خواهید پرسید که کدامیک از دفاتر معماری در طراحی و اجرای نمای ساختمان توانمند می باشند؟ طراحانی که بتوانند طرح هایی را ارائه دهند که در عین خلاقانه بودن، دارای کیفیتی مطلوب و همچنین عملکردی بالا باشد. علاوه بر این موارد یکی از خصوصیات بارزی که یک شرکت طراحی نما ساختمان باید داشته باشد، متعهد بودن طراحان می باشد و بتوانند از صفر تا صد طراحی و تمامی مراحل اجرای نما ساختمان همراه و همگام با شما باشند.

در زمینه طراحی و اجرای نمای ساختمان ما به شما گروه معماری آوگون را معرفی می کنیم. این مجموعه سال هاست که در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی انواع ساختمان ها فعالیت می کنند. گروه معماری آوگون با بهره مندی از طراحان و معماران متخصص و با تجربه سعی می کند تا طرح هایی را ارائه دهد که در عین داشتن عملکرد بالا و زیبا بودن، منطبق با سلیقه و خواسته های کارفرمایانشان باشند. لازم به ذکر است که این مجموعه در زمینه طراحی داخلی و طراحی نمای ساختمان موفق به دریافت تقدیر مسابقات قاره ای ۲A نیز شده است. اگر قصد دارید تا نمای ساختمان خود را طراحی و اجرا نمایید می توانید برای دریافت مشاوره طراحی نما ساختمان ، اطلاع از نحوه طراحی و اجرا و همچنین هزینه های مرتبط با آن با کارشناسان و مشاوران این مجموعه از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نکات مهمی که طراحان باید در طراح نما رعایت کنند

نکات مهم و متعددی وجود دارد که طراحان و معماران بایستی در آغاز طراحی نما یک ساختمان رعایت کنند. دانستن این نکات باعث می شود تا پروژه ی شما با سرعت و کیفیت بالاتری به انجام برسد. در ادامه به برخی از این نکات خواهیم پرداخت.

_ یکی از مهم ترین فاکتورهایی که طراحان باید بدان توجه داشته باشند، عامل زیبایی شناسی می باشد. باید توجه داشته باشید که با صرف نظر از عملکرد آن، نما باید به اندازه ای زیبا و خلاقانه طراحی شود تا در نگاه اول توجه هر رهگذری را به خود جلب کند و همچنین گذر زمان طولانی همچنان زیبا به نظر برسد.

_ کارشناسان و متخصصان طراحی همواره توصیه می کنند که در طراحی نمای ساختمان از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

_ انتخاب صحیح متریال اجرا متناسب با طرح و همچنین شرایط اقلیمی منطقه

_ در نظر گرفتن بودجه ی کارفرما در عین حفظ کیفیت مطلوب

متریال کاربردی در طراحی نما ساختمان چیست

شما برای اجرای نمای ساختمان خود گزینه های مختلفی از مصالح و متریال را در پیش رو خواهید داشت. شما بسته به طرح، موقعیت جغرافیایی، سلیقه و بودجه ی خود می توانید از انواع متریال و مصالح استفاده نمایید. امروزه کاربردی ترین متریال در اجرای نمای ساختمان ها انواع سنگ ها، آجر، بتن اکسپوز، شیشه و سایر متریال استفاده می کنند. اگر قصد دارید نگاهی به متریال کاربردی در نمای بیرونی ساختمان ارزان قیمت را بیش تر بشناسید، می توانید مقاله ی زیر را مطالعه نمایید:

نگاهی به متریال کاربردی در نمای بیرونی ساختمان ارزان قیمت

انواع طراحی نمای ساختمان

برای این که بتوانید علاوه بر بهترین شرکت طراحی نمای ساختمان ، بهترین طرح را برای نمای ساختمان خود انتخاب نمایید، در درجه اول بهتر است که با دقت انواع طراحی نمای ساختمان در ایران و سایر نقاط جهان را به خوبی مشاهده و بررسی نمایید. جنبه های مثبت و منفی آن را مورد بررسی قرار دهید. سپس با در نظر گرفتن بافت شهری، سلیقه و موقعیت جغرافیایی خواسته ها و ایده های خود را به طراحان مطرح کنید، آن ها نیز متناسب با چیزهایی که شما برایشان مطرح کرده اید، طرح های متعددی را اتود خواهند کرد تا به نتیجه ای قطعی و نهایی با شما برسند. از این رو در ادامه خط معمار در ادامه مجموعه ای بی نظیر از انواع طراحی نما ساختمان در سراسر ایران و جهان را گردآوری کرده و برای شما عزیزان ارائه خواهد داد. با دیدن تصاویر همراه خط معمار باشید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 632

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *