استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان

استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان

در این بخش خط معمار قصد دارد تا به استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان بپردازد. این پروژه در شهر استکهلم قرار دارد و گروه معماری Lookofsky طراحی داخلی آن را انجام داده است. با ورود به خانه یک راهروی کوچک زرد رنگ به سمت فضای عمومی آپارتمان هدایت می کند. در این بخش سالن نشیمن، سالن غذاخوری و آشپزخانه قرار دارد.

طراح در این بخش برخوردی خلاقانه کرده است. او از دریک سمت دیواره ها به طول ۷ متر، سینک ظرفشویی و فضایی نشیمن تو کار طراحی کرده است. طراح فضاهای تو رفته را زرد و یابر بخش های دیوار را سفید رنگ آمیزی کرده است. در انتهای دیواره ای که به عنوان فضای نشیمن در نظر گرفته شده، طراح یک قفسه باریک برای قرار دادن کتاب طراحی کرده است. در فضای آشپزخانه نور مخفی به زیباتر جلوه دادن رنگ زرد کمک می کند در حالی که سینک استیل در تضاد با رنگ زرد و کابینت های سفید رنگ قرار دارد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمان رنگ زرد در دکوراسیون داخلی آپارتمانتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Contemporist

تعداد بازدید: 480

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *