دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه برند PERSONAL POINT

دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه

دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه برند PERSONAL POINT

در این بخش در وب سایت خط معمار قصد داریم نگاهی به دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه پوشاک زنانه در شهر Shengyang چین بیاندازیم. این فروشگاه Personal Point نام دارد و بصورت مدرن دیزاین شده است.

به نقل از طراحان، کانسپتی که برای طراحی این مغازه مورد استفاده قرار گرفته است، ارتباط انسان و طبیعت است. انسان به عنوان یک موجود زنده، بخشی از طبیعت است. اساس طراحی این فروشگاه نیز، جستجوی عناصر طبیعی، شکستن مرزها یا محو کردن مرزهای ارتباطی میان انسان و طبیعت است. به نحوی که مردم و مراجعین امکان لمس بیشتر و تعامل با طبیعت را داشته باشند.

متریال های کار شده در فروشگاه، تا حد امکان طبیعی هستند. بعنوان بخشی از دکور فضا، سعی شده است از چوب استفاده شود. همچنین گیاهان زیاد و متفاوتی در فرشگاه و دقیقا در کنار ویترین و دکور به کار گرفته شده اند و این کار، دقیقا در راستای محو کردن این مرزها انجام شده است.

دیزاین این فروشگاه لباس زنانه توسط A3 Vision انجام شده است که در ادامه می توانید تصاویر را مشاهده نمایید.

دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون بوتیک زنانه،دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,491

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *