ایده هایی برای طراحی TV Room مدرن

طراحی TV Room مدرن ، TV Room

ایده هایی برای طراحی TV Room مدرن

بطور حتم برای شما به عنوان یک طراح و معمار پیش آمده است که فضای TV Room یا فضای (اتاق) تلویزیون طراحی کرده باشید. در سبک زندگی ایرانی و همینطور خارجی معمولا تلویزیون در اتاق نشیمن کار می شود و فضایی برای آن در نظر گرفته می شود. اما هستند خانه هایی که در آنها بخش تلویزیون از نشیمن جدا شده و برای هر کاربری فضایی منحصر بفرد در نظر گرفته می شود.

در طراحی داخلی منزل مسکونی بسته به خواست کارفرما و شرایط فضا از جمله متراژ و ملزومات طراحی، می توان این بخش را نیز در نظر گرفت. از این رو در این بخش با همراهی شما نگاهی خواهیم انداخت به چند ایده و نمونه مدرن از طراحی TV Room. پیشاپیش به اطلاع می رساند شاید نمونه های ارائه شده چندان قوی نباشد اما در اولین فرصت می توانید نمونه های بهتر ار گردآوری و در اختیار شما قرار خواهیم داد.

طراحی TV Room مدرن ، TV Roomطراحی TV Room مدرن ، TV Roomطراحی TV Room مدرن ، TV Room

طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room

طراحی TV Room مدرن ، TV Room

طراحی TV Room مدرن ، TV Room

طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room

طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room طراحی TV Room مدرن ، TV Room

تحریریه خط معمار

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 3,762

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *